Gemeente Breda

Herstructurering Hazeldonk-Meer wordt zichtbaar

Dit is een gezamenlijk persbericht van de gemeente Breda, de stad Hoogstraten, Logistiek Centrum Hazeldonk en Logistiek Centrum Meer

Wethouder André Adank van Breda, schepen Annie Desmedt van de stad Hoogstraten , Ton van Tilburg en Frederik Pollet, respectievelijk de voorzitters van Logistic Center Hazeldonk en Meer onthulden vandaag gezamenlijk het nieuwe beeld waarmee Hazeldonk `nieuwe stijl' zichtbaar wordt.

Met de introductie van een nieuwe huisstijl voor de gezamenlijke bedrijvenverenigingen zetten bestuurders en ondernemers een volgende stap om dit grensoverschrijdende bedrijventerrein een stevige positie op de Europese kaart te bezorgen. Onder het motto Hazeldonk, you cant miss it, worden ambitie, kwaliteit en de specifieke functie duidelijk gemaakt.

De nieuwe huisstijl en campagne zijn onderdeel van de grootschalige herstructureringsoperatie die onder meer met financiële steun vanuit Europa wordt uitgevoerd. In totaal wordt het komende jaar ruim 5 miljoen euro geïnvesteerd in verbetering van infrastructuur naar en op het terrein, in veiligheid, in telecommunicatie en in parkmanagement. Ook gezamenlijke marketing maakt deel uit van het samenwerkingsverband.

Beeldmerk, slogan en de boodschap waarmee Hazeldonk-Meer de komende jaren aan de man gebracht wordt, zijn ontworpen door het Bredase bureau Heldhavtig.

Breda, Hoogstraten, 20 april 2007