Winnaar publieksprijs Mondi Award bekend

24.04.2007 / 14:43 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Mondi, de belangenorganisatie

Mondi, de belangenorganisatie

Afgelopen zaterdag is de Mondi Award voor de tweede keer uitgereikt tijdens de Immo International-beurs in Ahoy. De Mondi Award is een publieksprijs voor de beste aanbieder van buitenlands vastgoed.

Hoewel de prijs een initiatief is van de belangenorganisatie Mondi, waren het de consumenten die bepaalden welke makelaar/projectontwikkelaar in de prijzen viel. (Aspirant) kopers van een woning in het buitenland konden reageren via Mondi magazine en via Mondi.nl.

Mondi-directeur Rob Smulders: 'Aan onze oproep is massaal gehoor gegeven. Wij hebben de stemmen geteld en de inzendingen beoordeeld op motivatie én aan de hand van zeven criteria: eerste indruk; nakomen afspraken; begeleiding bij aankoop; kennis van zaken; service; algehele indruk en aftersales.'

Antoon Roks en Hans de Waal die namens MASA International Nederland de Mondi Award 2006 in ontvangst mochten nemen, reageerden bijzonder enthousiast: 'Na vorig jaar ook al hoog gescoord te hebben is het er dit jaar eindelijk van gekomen. Onze inzet om een transparante en klantvriendelijke organisatie neer te zetten wordt nu beloond met de Mondi Award. Samen met onze regionale kantoren in Nederland en de Spaanse MASA organisatie hebben we ons uiterste best gedaan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen bij de aankoop van een woning in Spanje. Het is fijn te weten dat die klanten hier zeer tevreden mee zijn.
MASA gaat door op de ingeslagen weg en hoopt ook volgend jaar hoog te scoren in de strijd om de Mondi Award.'

Volgens Smulders heeft de verkiezing een terechte winnaar opgeleverd. 'Als je zoveel stemmen krijgt, dan doe je het gewoon goed,' zegt Smulders. 'Dat is ook het signaal dat we met deze award willen afgeven. Als belangenorganisatie streven wij er immers naar om de buitenlandse onroerendgoedmarkt transparanter te maken. We willen het kaf van het koren scheiden en wie kan beter beoordelen of een bedrijf professioneel en klantvriendelijk te werk gaat dan de consument die uit ervaring spreekt?'


------------EINDE PERSBERICHT-------------