Clientele Service Management: één loket voor alle meldingen


Mproof presenteert oplossingen voor overheidsinstellingen op Overheid & ICT

WASSENAAR, 20070403 -- Mproof, ontwikkelaar en leverancier van Clientele Service Management software, presenteert 24 t/m 26 april 2007 op Overheid & ICT verschillende oplossingen die bij uitstek geschikt zijn voor overheidsinstellingen.

In de Clientele Service Management-oplossingen is speciale aandacht besteed aan servicedeskinrichting ter ondersteuning van medewerkers, externe instellingen of burgers; shared services center; self service, en ICT en facilitair in één. Voor deze laatste faciliteit ging Mproof onlangs een intensieve samenwerking aan met Nordined - Prequest, leverancier van oplossingen op het gebied van facilitair informatie management.

Bewezen in de praktijk
Clientele Service Management software heeft inmiddels zijn sporen verdiend binnen de overheid. Gebruikers van Clientele zijn bijvoorbeeld:
* Gemeenten;
* Waterschappen;
* Zelfstandige bestuursorganen;
* Onderwijsinstellingen;
* Ministeries.

Daarnaast wordt Clientele software ook ingezet bij maatschappelijk brede projecten zoals Digitale Identiteit, OV Chip en het Elektronisch Patiënten Dossier (EPD). Mproof richt zich al jaren op service management-oplossingen bij overheidsinstellingen. Arjen Brand, directeur van Mproof, is ervan overtuigd dat Clientele Service Management goed past bij de dienstverlening door overheden: "Overheidsinstellingen zijn belast met het invoeren of uitvoeren van specifieke taken. Dat vraagt om specifieke ondersteuning en goede aanpasbaarheid van software. En daar ligt precies de kracht van Clientele Service Management software."

Mproof is op Overheid & ICT vertegenwoordigd op stand 11.F046. Overheid & ICT wordt 24 t/m 26 april gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht. Zie voor meer informatie www.overheid-en-ict.nl.





Mproof