Nederlands grootste kortingsactie wederom van start
Amsterdam, 3 mei 2007. De bekendste winkelketens van Nederland lanceren
wederom de grootste nationale kortingsactie. De Maxeda winkelketens de
Bijenkorf, V&D, HEMA, Hunkemöller, M&S, Praxis en Formido hebben hun krachten
voor de derde keer gebundeld om hun klanten drie weken lang voordeel te laten
genieten. Ook Dixons en Dynabyte doen mee. De 'Kris Kras' kortingsactie is
daarmee uniek voor Nederland.
De kortingsactie van de Maxeda winkelketens volgt op de succesvolle acties in april
en oktober 2006. De actie sluit nauw aan op de strategische koers van Maxeda
waarbij passie voor de klant centraal staat.
De Kris Kras kortingsactie loopt van 30 april t/m 13 mei (moederdag). Elke klant
ontvangt in deze periode bij de kassa van de genoemde winkelketens een gratis Kris
Kras kaart. Van de 9 vakjes mag de klant er 5 openkrassen. Onder de vakjes zal het
logo van een winkelformule tevoorschijn komen met een aanbieding. Deze kan
oplopen tot maar liefst 20%. De klant bepaalt vervolgens zelf welke aanbieding hij
bij een volgende aankoop verzilvert. Er zullen in deze periode 6 miljoen Kris Kras
kaarten in omloop worden gebracht.
Einde bericht
Noot voor de redactie (
Maxeda