Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Rotterdam, donderdag 3 mei 2007
Online campagne Sloggi Billboard Director door IN10 Communicatie
In het kader van de bekende, spraakmakende Sloggi billboards en de nieuwe
voorjaarscollectie heeft IN10 Communicatie voor Sloggi Benelux de online campagne
gelanceerd: Sloggi Billboard Director (www.sloggifun.nl en www.sloggifun.be) Sloggi
nodigt iedereen uit een eigen billboard te maken! Ter aankondiging van deze campagne
hangen er sinds 26 april billboards door heel Nederland. IN10 tekende voor het concept,
de campagne en de realisatie van de site.
Create your own billboard and play with the girls!
Zodra je de site binnenkomt kruip je in de huid van de Sloggi fotograaf. Je droom komt
uit, jij bent dé fotograaf, je selecteert de modellen tijdens de casting, je kiest een (eigen)
achtergrond en positioneert de modellen voor het billboard. Met een persoonlijke
boodschap maak je je billboard helemaal compleet en kun je je eigen creatie doorsturen
naar al je vrienden.
Tijdens de casting kun je de modellen beter leren kennen door bepaalde commando's
(key-words) in te geven. Vraag Marcella (Triumph Playmate of the Year 2006)
bijvoorbeeld het volgende: `'surf, whip or bunny''.
Hoe creatiever je te werk gaat, hoe beter! Je kunt je eigen creatie insturen voor de
prijsvraag. De meest creatieve Sloggi Billboard Director ziet zijn/haar billboard als prijs
terug op groot formaat. De twee winnende billboards hangen van 16 t/m 29 juli 2007 in
Nederland voor het Gelredome in Arnhem en in België in het centrum van Brussel.
Vrij voor publicatie
Rotterdam, mei 2007
3 mei 2007 | 1
IN10 Communicatie
IN10 is een bureau voor brand activiation en creatieve communicatie. Het bureau
ontwikkelt campagnes voor merken met focus op creativiteit en interactie. Altijd met als
doel om doelgroepen actief aan de slag te laten gaan met het merk. Bij IN10 werken 30
mensen aan projecten voor onder andere AEGON, Tefal, Snickers, Sanoma Uitgevers,
Triumph, Stimorol, Sprite, Zeelandia, KPMG, Opel, Mercedes Benz, Ilse media en De
Telegraaf.