Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

LEENART & HEEMSKERK GROTE WINNAAR CONTACT CENTER AWARDS

Nieuwegein, 3 mei 2007. Het contact center bedrijf Leenart & Heemskerk is de grote winnaar geworden van de vakprijzen die jaarlijks worden uitgereikt voor de beste Nederlandse contact centers. Er werd zowel een Nationale Contact Center Award in de wacht gesleept als de Telesales Team Trophy.

De Nederlandse contact center branche komt jaarlijks in Utrecht bijeen voor het Telecommerce Gala, alwaar vakprijzen worden uitgereikt in diverse categorieën. Leenart & Heemskerk is de grote winnaar geworden van de 2007 editie, want het bedrijf ging als enige met liefst twee hoofdprijzen aan de haal. In de categorie Social Responsibility werd een Nationale Contact Center Award bemachtigd, terwijl ook de Telesales Team Trophy in handen van Leenart & Heemskerk viel.

Algemeen directeur Robbert Heemskerk is uitermate verheugd over de 'dubbelslag': "De afgelopen periode is er veel veranderd bij Leenart & Heemskerk. Alle vormen van contactverkeer worden inmiddels succesvol afgehandeld. Het gaat dan naast outbound ook om inbound klantenservice maar ook om email en zelfs chat. Gelukkig laat het winnen van de Telesales Team Trophy zien dat wij nog altijd heel commercieel en resultaatgericht werken. Van de tien deelnemende contact centers hebben wij verreweg het meeste geld voor War Child ingezameld."

In de nieuwe positionering van Leenart & Heemskerk speelt de eigen Academy een belangrijke rol. Het opleidings- en ontwikkelingsinstituut stoomt de medewerkers klaar voor nieuwe functies. Heemskerk: "We zetten de Academy ook in om mensen met een grotere afstand tot de arbeidsmarkt weer aan het werk te krijgen en realiseren daarmee goede resultaten. Dat is de jury van de Contact Center Awards niet ontgaan. Wij nemen onze sociaal economische verantwoordelijkheid en dat wordt gelukkig beloond!