Nederlanders kiezen massaal voor boten


04.05.2007 / 11:07 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: Speurders.nl

Speurders.nl

PERSBERICHT

Amsterdam, 4 mei 2007

Nederlanders kiezen massaal voor boten

Advertentiesite Speurders.nl in de ban van het mooie weer

Nederland wordt al een aantal weken in haar greep gehouden door zomerse temperaturen. Vraag- en aanbodsite Speurders.nl ziet een duidelijke stijging in zoekopdrachten naar zomer gerelateerde producten op haar site. Boten en cabrios hebben de afgelopen weken aan populariteit gewonnen. Ook wordt er veel gezocht naar glijbanen, trampolines en zwembaden, aldus Leon Kramer, Business Unit Manager van Speurders.nl.

Het bezoek in de rubriek Boten is sinds het mooie weer van april van dit jaar ten opzichte van de maand maart dit jaar gestegen met maar liefst 20%. Naast de altijd populaire sloepjes is de rubriek Motorboten het meest populair op Speurders.nl, gevolgd door de rubrieken Zeiljachten en Speed & Sportboten. Onder de Nederlandse botenbezitters is de open motorboot het meest geliefd.

Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. Speurders.nl staat momenteel consequent in de Multiscope top 10 van best bezochte sites. In mei 2006 won Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000 advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op het gebied van veiligheid en gebruikersgemak. Speurders.nl is een onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Noot aan de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Speurders.nl: Marijke Wit Content & PR manager
Tel: 020 585 2963
marijke@speurders.nl