Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

IntermediairForward.nl lanceert unieke Game!

Starters op de arbeidsmarkt leren de FMCG-branche kennen

Haarlem, 7 mei 2007 - Voor studenten die bijna klaar zijn met hun HBO- of WO-opleiding en voor mensen die hun studie net hebben afgerond biedt IntermediairForward.nl een nieuwe en unieke manier om kennis te maken met werkgevers in de Fast Moving Consumer Goods branche.

Op http://Game.IntermediairForward.nl kunnen starters op de arbeidsmarkt bewijzen hoe goed hun kennis is van FMCG-fabrikanten en de merken die zij voeren. Want wie weet van welke FMCG-fabrikant de merken MARS®, M&M's® en WHISKAS® zijn? Is dat Unilever, Masterfoods of Procter & Gamble? En dat Dommelsch-biertje? Is dat van Heineken? Of van die andere bierbrouwer? Bovendien is dit de uitgelezen mogelijkheid om onder de aandacht te komen bij deze werkgevers. Wie wil immers nou niet een werknemer die alles al af weet van haar bedrijf en producten?

Wat is er te winnen?
De speler die na de gameperiode van vier weken een topscore heeft behaald, wint een Playstation Portable, een iPod Nano 2GB of een USB-stick 1GB. Of misschien vind ie wel zijn droombaan?

Kijk op http://Game.IntermediairForward.nl