Haagse Hogeschool

Kenniscafé op De Haagse Hogeschool over imago

Dr. van der Hoog Cosmetics B.V., heeft haar eigen merk en imago gecreëerd. Maar hoe heeft dit merk/bedrijf dit nu in de praktijk gedaan? De heer René M. Portielje (directeur Dr. van der Hoog Cosmetics B.V.) zal in het Kenniscafé van dinsdag 8 mei op De Haagse Hogeschool daarover vertellen.

Vriendendienst Wat in 1935 begint als een vriendendienst groeit uit tot het eerste Nederlandse cosmetica huis: Dr. van der Hoog Cosmetics B.V. In de loop van de tijd is het assortiment producten voortdurend verder uitgebreid en aangepast aan de laatste cosmetologische en dermatologische ontwikkelingen.

Wilt u weten hoe u uw imago kunt creëren en vasthouden en leren van het bekendste cosmeticahuis van Nederland? Kom dan naar het Kenniscafé, dinsdag 8 mei 2007 van 16.30 uur tot 18.30 uur. Locatie: De Haagse Hogeschool, in het café Dok 75, Johanna Westerdijkplein 75, te Den Haag.

Kenniscafé Het Kenniscafé is een initiatief van de Regioregisseur in samenwerking met de lectoraten van De Haagse Hogeschool. De achterliggende idee is dat ondernemers veel van elkaars ervaringen kunnen leren. Daarom komt in het Kenniscafé iedere keer een ondernemer zijn of haar ondernemersverhaal vertellen: waarom is het een succes geworden en welke valkuilen zijn ontweken?