Kenniscafé op De Haagse Hogeschool over imago
Dr. van der Hoog Cosmetics B.V., heeft haar eigen merk en imago
gecreëerd. Maar hoe heeft dit merk/bedrijf dit nu in de praktijk
gedaan? De heer René M. Portielje (directeur Dr. van der Hoog
Cosmetics B.V.) zal in het Kenniscafé van dinsdag 8 mei op De Haagse
Hogeschool daarover vertellen.
Vriendendienst
Wat in 1935 begint als een vriendendienst groeit uit tot het eerste
Nederlandse cosmetica huis: Dr. van der Hoog Cosmetics B.V. In de loop
van de tijd is het assortiment producten voortdurend verder uitgebreid
en aangepast aan de laatste cosmetologische en dermatologische
ontwikkelingen.
Wilt u weten hoe u uw imago kunt creëren en vasthouden en leren van
het bekendste cosmeticahuis van Nederland? Kom dan naar het
Kenniscafé, dinsdag 8 mei 2007 van 16.30 uur tot 18.30 uur. Locatie:
De Haagse Hogeschool, in het café Dok 75, Johanna Westerdijkplein 75,
te Den Haag.
Kenniscafé
Het Kenniscafé is een initiatief van de Regioregisseur in
samenwerking met de lectoraten van De Haagse Hogeschool. De
achterliggende idee is dat ondernemers veel van elkaars ervaringen
kunnen leren. Daarom komt in het Kenniscafé iedere keer een
ondernemer zijn of haar ondernemersverhaal vertellen: waarom is het
een succes geworden en welke valkuilen zijn ontweken?
Haagse Hogeschool