GMI breidt Nederlands team uit met nieuwe Accountmanager


'S-HERTOGENBOSCH, 20070508 -- GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, heeft per 1 april 2007 Femke Gijsbers aangesteld als Account Manager, Northern Europe. Femke is verantwoordelijk voor het begeleiden van panelprojecten bij bestaande klanten van GMI.

Na haar studie Sociologie aan de Universiteit van Nijmegen, is Femke als promovendus werkzaam geweest bij het ICS, een onderzoekscentrum in sociale wetenschappen bij de Rijksuniversiteit Groningen. Ze deed daar onderzoek naar accumulatie van probleemgedrag bij adolescenten. Voor ze het team van GMI kwam versterken was Femke werkzaam als Office Manager bij Bwise.

Femke Gijsbers: "Deze functie verenigt het beste uit mijn twee vorige banen. De kennis van onderzoeksmethoden en -technieken uit mijn studie Sociologie en het hectische en dynamische van een baan als Office Manager komen in deze functie samen. Ik kan samenwerken en meedenken met onderzoekers en er tegelijkertijd voor zorgen dat projecten succesvol verlopen door een goede band op te bouwen met de diverse opdrachtgevers en teams binnen GMI."

"Wij zijn verheugd dat we een Nederlandse Account Manager in ons team mogen verwelkomen. Dit zal vooral voor onze Nederlandstalige klanten plezierig werken. Daar de groei van GMI in Noord-Europa zeer voortvarend verloopt, is Femke een welkome aanwinst in het team", aldus Leon de Koning, Managing Director, Northern Europe. "De komst van Femke geeft het bestaande team meer ruimte om zich te richten op nieuwe ontwikkelingen voor marktonderzoek, zoals de interactieve online onderzoeksoplossingen."

Over GMI
GMI (Global Market Insite, Inc.) is het enige bedrijf dat uitgebreide geïntegreerde oplossingen biedt waarmee marktonderzoekbureaus en marktonderzoekafdelingen van grote ondernemingen marktinformatie kunnen vergaren vanuit de hele wereld. GMI biedt een van 's werelds grootste, internationale panels, met meer dan 6 miljoen panelleden in 200 landen. Daarnaast biedt GMI softwaretools waarmee men onderzoeksprojecten tijdens het hele traject kan beheren en automatiseren, sterke real-time oplossingen voor de verwerking van enterprise feedback en continu beschikbare servicebureaudiensten ter ondersteuning van marktonderzoekprojecten. GMI werd opgericht in 1999 en heeft naast het hoofdkantoor in Seattle, Washington, kantoren in vijf verschillende werelddelen. In 2006 werd GMI 93ste in Inc. Magazine's Inc. 500, 4de in Deloitte's Technology Fast 50 voor de staat Washington en 105de in Deloitte's Technology Fast 500 voor Noord Amerika. Meer informatie is beschikbaar op
www.gmi-mr.com.





Ingezonden persbericht