AutoRai

Citroën goed geprijsd

(5/14/2007)
De Citroën C4 Picasso prelaunch campagne, met als thema âErvaar wat licht met je doetâ, is in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de Esprix 2007; de jaarlijkse prijs voor beste Direct Marketing en Sales Promotion werk. In de categorie Durables heeft de Citroën C4 Picasso een bronzen Esprix gewonnen.

De Esprix behoort tot de belangrijkste prijzen op het gebied van marketingcommunicatie. De inzendingen worden per categorie door een jury beoordeeld, waarbij wordt gelet op strategie, creativiteit en effectiviteit.

Reclamebureau &KoenseSeverein heeft het campagnethema âErvaar wat licht met je doetâ voor Citroën uitgewerkt en uitgevoerd. Citroën heeft dit jaar als enige automotive merk een Esprix gewonnen.

Franse auto van het jaar
De Citroën C4 Picasso is in Frankrijk gekozen tot Auto van het Jaar. Gilles Michel, Directeur van Automobiles Citroën ontving de prijs 3 mei uit handen van Denis Astagneau, president van de AFPA. (Association Française de la Presse Automobile).

Sinds begin dit jaar zijn wereldwijd ruim 32.200 Grand C4 Picasso en 13.200 C4 Picasso verkocht.

Cool Tech
Citroën maakt zich op voor de zomer en daarom zijn de Citroën C1, C2, C3, C3 Pluriel, Berlingo Multispace, Xsara Picasso, C4, C5 en C8 leverbaar in de speciale Cool Tech-uitvoering. Elk model in de serie Cool Tech is standaard uitgerust met airconditioning, radio/CD-speler en een TomTom navigatiesysteem. Daarnaast gelden tijdens de Cool Tech-weken speciale kortingen die op kunnen lopen tot ⬠4.600,-, afhankelijk van het model.

De Citroën Berlingo en de nieuwe Jumpy en Jumper zijn tijdelijk standaard uitgerust met het gratis Pack Professionel. Dit pakket bevat, afhankelijk van het model, een aantal zeer comfortabele opties zoals cruise control, radio/cd-speler, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.