Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
Sportfocus 2007
Maandag 14 mei presentatie
Sportzaken raken nooit uitgespeeld
Onderzoek naar de positionering van de gespecialiseerde
sportdetailhandel in de toekomst
Je gaat voor klein, flexibel, specialisatie en meerwaarde of je gaat
voor groot, breed, veel meters en een bekende naam.
Dit is één van de conclusies uit het sportonderzoek van EIM in
opdracht van de adviescommissie sportdetailhandel van het HBD.
Weten wat deze en andere conclusies voor uw sportwinkel betekenen? Kom
dan op 14 mei naar Sportfocus 2007 in het Sports Business Center in
Leusden waar het hele onderzoeksrapport wordt gepresenteerd.
U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar jreemers@mitex.nl
.
For professionals only
Sportfocus is hét evenement voor professionele
sportondernemers. Sportfreak, marathonloper en cabaretier Dolf Jansen
is dagvoorzitter. Hij interviewt Henk Gianotten over de uitkomsten van
het grote sportonderzoek. Gianotten is directeur van EIM, de
uitvoerder van het onderzoek.
Ook trendwatcher Michel van Tongeren van SVT Branding staat op het
programma. SVT adviseert ondernemers hoe zij meer winkelbeleving in
hun winkels krijgen en ontwikkelt daarvoor retail- en
leisureformules.
Programma
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Opening door Dolf Jansen, dagvoorzitter
15.10 uur Dolf Jansen interviewt Henk Gianotten over de uitkomsten van
het sportonderzoek.
16.00 uur Pauze
16.30 uur Michel van Tongeren: 'Hoe maak je van je winkel een sterk
merk'
17.20 uur Dolf Jansen: 'Anders is leuk'
18.00 uur Borrel