Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)

Sportfocus 2007

Maandag 14 mei presentatie

Sportzaken raken nooit uitgespeeld
Onderzoek naar de positionering van de gespecialiseerde sportdetailhandel in de toekomst

Je gaat voor klein, flexibel, specialisatie en meerwaarde of je gaat voor groot, breed, veel meters en een bekende naam. Dit is één van de conclusies uit het sportonderzoek van EIM in opdracht van de adviescommissie sportdetailhandel van het HBD.

Weten wat deze en andere conclusies voor uw sportwinkel betekenen? Kom dan op 14 mei naar Sportfocus 2007 in het Sports Business Center in Leusden waar het hele onderzoeksrapport wordt gepresenteerd.

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar jreemers@mitex.nl .

For professionals only
Sportfocus is hét evenement voor professionele
sportondernemers. Sportfreak, marathonloper en cabaretier Dolf Jansen is dagvoorzitter. Hij interviewt Henk Gianotten over de uitkomsten van het grote sportonderzoek. Gianotten is directeur van EIM, de uitvoerder van het onderzoek.

Ook trendwatcher Michel van Tongeren van SVT Branding staat op het programma. SVT adviseert ondernemers hoe zij meer winkelbeleving in hun winkels krijgen en ontwikkelt daarvoor retail- en leisureformules.

Programma
14.30 uur Ontvangst
15.00 uur Opening door Dolf Jansen, dagvoorzitter 15.10 uur Dolf Jansen interviewt Henk Gianotten over de uitkomsten van het sportonderzoek.
16.00 uur Pauze
16.30 uur Michel van Tongeren: 'Hoe maak je van je winkel een sterk merk'
17.20 uur Dolf Jansen: 'Anders is leuk'
18.00 uur Borrel