Ingezonden persbericht


Persbericht

Tilburg, 11 april 2007

Succesvol klantgerichtheids seminar nu ook als openbare bijeenkomst

Op 15 en 16 mei 2007 zal Steve Riley, voormalig topmanager van The Walt Disney Company, voor het eerst keynote spreker zijn op een openbare bijeenkomst in Nederland. In het verleden sprak hij al meerdere malen met succes voor besloten groepen. Steeds weer waren de deelnemers enorm enthousiast over zijn benadering van klantgerichtheid.

De CSP Groep uit Tilburg is het gelukt om een tweetal dagen uit zijn agenda te blokkeren. Op 15 en 16 mei is hij keynote spreker op het eendaagse top seminar dat slechts 40 deelnemers plekken per dag telt:

'Creëer je eigen winstgevende servicecultuur'.

De andere drie inspirerende sprekers zijn:

* Kick van der Pol, ex-voorzitter groepsdirectie Interpolis
* Philippe Smit, tot mei 2007 commercieel directeur NS, Binnenland Reizigers Bedrijf
* Maarten Hartveldt, dé belevingsadviseur van Nederland

Inhoud seminar

Klanten hebben steeds minder tijd en worden steeds gevoeliger voor aandacht, zowel op de 'b to c-' als op de 'b to b-'markt. De klant kan overal terecht. Organisaties die oplossingen bieden verhogen hun toegevoegde waarde en overleven. Hoe kunt u er nu voor zorgen dat men juist voor uw organisatie kiest en blijft kiezen?

Door de inzet van Service Excellence (klantgerichtheid). Maar hoe ontwikkel je zoiets? Zijn er best practices of modellen en zo ja hoe vertaalt u die naar uw eigen organisatie? En nog belangrijker: hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie er van doordrongen wordt en dat het echt functioneert zodat het de winstgevendheid van uw organisatie daadwerkelijk verhoogt?

Deelnemers hebben na afloop concrete handvaten om hun organisatie werkelijk klantgericht te maken en daarmee winstgevender!

Het programma vindt tweemaal plaats; op dinsdag 15 mei en woensdag 16 mei in de karakteristieke Chapel Studio in Tilburg (www.chapelstudio.nl)

Het aantal plaatsen is beperkt: maximaal 40 deelnemers

CSP staat voor de kernbegrippen van Service Excellence: Cast, Settings en Process. De CSP groep ondersteunt vanuit deze meervoudige benadering organisaties bij het vergroten van hun toegevoegde waarde voor hun klanten en daarmee hun winstgevendheid. Kijk voor meer informatie op www.cspgroep.nl



Ingezonden persbericht