Ingezonden persbericht


Easynet hoofdsponsor van Gartner Symposium/ITXPO 2007

Amsterdam, 15 mei 2007 - Easynet, leverancier van internationaal beheerde netwerk- en hostingdiensten, is dit jaar voor het eerst hoofdsponsor van het Gartner Symposium/ITxpo 2007 in Barcelona (20-23 mei) en Cannes (4-8 november). De sponsoring van deze gerenommeerde evenementen biedt Easynet een platform om haar netwerk- en hostingoplossingen breed onder de aandacht te brengen. Daarnaast kan het bedrijf zijn uitstekende klantenservice op een internationaal podium benadrukken.

Het programma van het Symposium/ITxpo komt tegemoet aan de strategische behoeften van C-Level-managers en hun directe medewerkers. Het evenement in Barcelona richt zich vooral op opkomende trends en de toekomst van IT in het bedrijfsleven. Daarnaast organiseert het bedrijf een speciaal programma voor zijn internationale klanten en prospects.

David Rowe, CEO van Easynet, spreekt de deelnemers van het Symposium/ITxpo toe. Hij presenteert twee dynamische Easynet-klanten uit de internationale automotive-branche. Rowe: "De automotive-branche is een showcase voor innovatieve IT. Niet voor niets deel ik het podium met twee van onze klanten in deze branche: de World Rally Championship en TeleAtlas. Als hoofdsponsor van Gartner Symposium/ITxpo benadrukken we onze focus op IT-innovatie. Daarnaast kunnen we onze uitstekend beheerde oplossingen tonen aan de duizenden deelnemers van over de gehele wereld. Dit is voor ons een fantastische kans."

De 45 minuten durende sessie van Easynet vindt plaats in de Sala J in het Palau de Congressos op maandag 21 mei 2007 van 16.15 tot 17.00 uur. Deelnemers aan het evenement kunnen ook sessies van drie andere Easynet-klanten bijwonen, met als onderwerp 'IT as a Driver for Change'. Deze vinden plaats in het presentatietheater in het Palau de Congressos op maandag 21 mei 2007 van 13.30 tot 13.45 uur en op dinsdag 22 mei 2007 van 13.30 tot 13.45 uur en van 18.30 tot 18.45 uur.

Over Easynet
Easynet levert hoogwaardige en optimaal beheerde netwerk- en hostingdiensten aan middelgrote en grote (inter)nationale ondernemingen. Easynet onderscheidt zich van haar concurrenten door het leveren van een excellente service aan haar klanten. Deze succesvolle benadering van Easynet is te danken aan haar vermogen om veel aandacht te besteden aan kwaliteit en innovatie in combinatie met een doelgerichte samenwerking met strategische partners. Easynet legt haar focus op het bereiken van klanttevredenheid en het succes van de business van haar klanten. Easynets internationale klanten, waaronder Ford Motor Company, Kia Motors, Calor, Yakult, Tchibo, Navteq en Kellogg's Italia, zijn dan ook de beste ambassadeurs.

Easynet is in geheel Europa actief en maakt deel uit van de British Sky Broadcasting-groep (BSkyB). BSkyB heeft een marktkapitalisatie van meer dan negen miljard pond.

Kijk voor meer informatie op www.easynet.com.