My Horeca TV en John Jones gaan unieke samenwerking aan
16.05.2007 / 15:44 / Rubriek: Binnenland / Organisatie: My horeca tv
My horeca tv
My Horeca TV en John Jones gaan unieke samenwerking aan
Amsterdam, mei 2007 - Het landelijke, commerciële narrowcasting netwerk My Horeca TV
heeft een overeenkomst gesloten met acteur John Jones. De overeenkomst die met ingang van
1 juni 2007 effectief wordt, heeft betrekking op de gezamelijke crossmediale exploitatie
van de door John Jones ontwikkelde TV formats.
John Jones, bekend van de populaire comedy serie 'Sam Sam, Weekly Jones en diverse rollen
in de Tv-series 'Samen' en het 'Glazen Huis' is al enkele jaren actief met het bedenken
en schrijven van Tv- formats. De samenwerking ontstond spontaan, My Horeca TV en Jones
die elkaar kennen via het managementbureau VipArea spraken over de mogelijkheden die
narrowcasting met zich mee brengt. John Jones :' Al brainstormend zagen we volop kansen
voor deze nieuwe vorm van televisiemaken. We zijn van plan nieuwe tv-momenten te
creëren'.
My Horeca TV is één van de vijf grote onafhankelijke narrowcasting
aanbieders in Nederland en exploiteert narrowcasting kanalen in horeca gelegenheden. Gaby
Mansveld: 'Met John Jones als partner hebben wij een deskundige en creatieve partner
waarmee we verder kunnen groeien in Nederland. Naast de productie van de
televisieprogramma's zal John Jones ook meedenken en adviseren bij de ontwikkeling van
het uiten van commerciele boodschappen'.
Deze stap past perfect in de strategie van zowel Jones als van My Horeca TV
Gaby Mansveld: 'Narrowcasting wordt in Nederland nog steeds niet gebruikt zoals het
bedoeld is. De overige aanbieders zijn nog steeds een soort van kabelkranten. Door als
eerste in Nederland als narrowcasting aanbieder zelf programma's te ontwikkelen lopen we
voor op de concurrentie en denken wij een groot gat in de narrowcasting markt op te
vullen!'
John Jones: 'Het is uitwerken en direct produceren'. Bij Tv werkt dat toch weer heel
anders. Het gaat over vele schijven, het aanbod is groot en de vraag zeer beperkt. Bij
Narrowcasting is het bijna omgekeerd. Wij laten de opdrachtgever zien wat we hem kunnen
bieden en waarom wij denken dat een bepaald format succesvol is. Desgewenst maken we het
educatief op maat.
My Horeca TV is dan ook verheugd met deze exclusieve en unieke overeenkomst en ontwikkeld
zich dan ook sneller dan de overige aanbieders op creatief vlak.
Over John Jones
John Jones wordt op 29 september 1963 geboren in Amsterdam. De grootste bekendheid geniet
Jones als Jimmy in de comedy-serie Sam Sam. Later is hij tevens succesvol met zijn eigen
idee 'Weekly Jones', een satirisch programma over de actualiteit. De laatste jaren is
hij druk met 'werk achter de schermen' in de vorm van het bedenken en schrijven van
nieuwe Tv-formats.
Meer informatie over John Jones op www.viparea.nl voor aanvragen en/of boekingen.
Contactpersoon Jan Wennekers.
Over My Horeca TV:
My Horeca TV is een bedrijf wat zich bezighoudt met het bedenken, ontwikkelen en
exploiteren van diverse narrowcasting netwerken in Europa. Het netwerk van My Horeca TV
richt zich uitsluitend op de horeca branche en biedt horeca ondernemers de mogelijkheid
op een unieke manier met de gast te communiceren. In Nederland heeft het jonge bedrijf,
actrice en tevens hotel eigenaresse Fajah Lourens (www.fajah.com) als gezicht
aangetrokken.
Meer informatie over My Horeca TV op www.myhorecatv.nl. My Horeca TV is onderdeel van SD
Beheer B.V. meer informatie via pers@myhorecatv.nl .