My Horeca TV en John Jones gaan unieke samenwerking aan


AMSTERDAM, 20070516 -- Het landelijke, commerciële narrowcasting netwerk My Horeca TV heeft een overeenkomst gesloten met acteur John Jones. De overeenkomst die met ingang van 1 juni 2007 effectief wordt, heeft betrekking op de gezamelijke crossmediale exploitatie van de door John Jones ontwikkelde TV formats.

John Jones, bekend van de populaire comedy serie `Sam Sam, Weekly Jones en diverse rollen in de Tv-series `Samen' en het `Glazen Huis' is al enkele jaren actief met het bedenken en schrijven van Tv- formats. De samenwerking ontstond spontaan, My Horeca TV en Jones die elkaar kennen via het managementbureau VipArea spraken over de mogelijkheden die narrowcasting met zich mee brengt. John Jones :' Al brainstormend zagen we volop kansen voor deze nieuwe vorm van televisiemaken. We zijn van plan nieuwe tv-momenten te creëren'.

My Horeca TV is één van de vijf grote onafhankelijke narrowcasting aanbieders in Nederland en exploiteert narrowcasting kanalen in horeca gelegenheden. Gaby Mansveld: `Met John Jones als partner hebben wij een deskundige en creatieve partner waarmee we verder kunnen groeien in Nederland. Naast de productie van de televisieprogramma's zal John Jones ook meedenken en adviseren bij de ontwikkeling van het uiten van commerciele boodschappen'.

Deze stap past perfect in de strategie van zowel Jones als van My Horeca TV

Gaby Mansveld: `Narrowcasting wordt in Nederland nog steeds niet gebruikt zoals het bedoeld is. De overige aanbieders zijn nog steeds een soort van kabelkranten. Door als eerste in Nederland als narrowcasting aanbieder zelf programma's te ontwikkelen lopen we voor op de concurrentie en denken wij een groot gat in de narrowcasting markt op te vullen!'

John Jones: `Het is uitwerken en direct produceren'. Bij Tv werkt dat toch weer heel anders. Het gaat over vele schijven, het aanbod is groot en de vraag zeer beperkt. Bij Narrowcasting is het bijna omgekeerd. Wij laten de opdrachtgever zien wat we hem kunnen bieden en waarom wij denken dat een bepaald format succesvol is. Desgewenst maken we het educatief op maat.

My Horeca TV is dan ook verheugd met deze exclusieve en unieke overeenkomst en ontwikkeld zich dan ook sneller dan de overige aanbieders op creatief vlak.

Over John Jones

John Jones wordt op 29 september 1963 geboren in Amsterdam. De grootste bekendheid geniet Jones als Jimmy in de comedy-serie Sam Sam. Later is hij tevens succesvol met zijn eigen idee `Weekly Jones', een satirisch programma over de actualiteit. De laatste jaren is hij druk met "werk achter de schermen" in de vorm van het bedenken en schrijven van nieuwe Tv-formats.

Meer informatie over John Jones op www.viparea.nl voor aanvragen en/of boekingen.
Contactpersoon Jan Wennekers.

Over My Horeca TV:

My Horeca TV is een bedrijf dat zich bezighoudt met het bedenken, ontwikkelen en exploiteren van diverse narrowcasting netwerken in Europa. Het netwerk van My Horeca TV richt zich uitsluitend op de horecabranche en biedt horeca ondernemers de mogelijkheid op een unieke manier met de gast te communiceren. In Nederland heeft het jonge bedrijf, actrice en tevens hotel eigenaresse Fajah Lourens (www.fajah.com) als gezicht aangetrokken.