Gemeente Zwolle

Start grote campagne ´Dienstverlening is...´


Datum uitgave: 05/16/2007

Vanaf 16 mei 2007 zult u de komende periode deze posters met regelmaat terugzien in onder ander abri´s in het centrum van Zwolle. Want vanaf 15 mei 2007 start de Gemeente Zwolle met haar campagne ´Dienstverlening is...´. Door deze abriposters, maar ook met een speciale campagnesite wordt u als Zwollenaar en als klant van de gemeente op de hoogte gehouden van de campagne.

Om er achter te komen wat u als klant nu verwacht van de gemeentelijke dienstverlening, zijn wij de straat op gegaan en aan diverse Zwollenaren gevraagd wat hun mening is over de dienstverlening. Deze mening vind u terug op diverse campagne-uitingen onder het motto ´Dienstverlening is...´

Speciale campagnesite
Naast abriposters kunt u ook terecht op een speciale campagnesite via www.zwolle.nl. Op deze site kunt u onder andere uw ideeën over bepaalde diensten doorgeven. Verder vindt u de laatste informatie over de campagneactiviteiten en wordt u op de gehouden van de inspanningen die de gemeente doet op het gebied van dienstverlening.

Daarnaast wordt u door flyers en folders en via de media en de Wijzer over de verschillende producten en diensten geïnformeerd.

Gemeente Zwolle en haar dienstverlening
De Gemeente Zwolle doet het op het gebied van dienstverlening best goed, maar het kan altijd beter. Daarom heeft zij voor de komende jaren verbeterpunten geformuleerd om haar dienstverlening richting haar klanten nog meer te verbeteren. Denk hierbij aan meer zaken doen via internet, waardoor u niet meer zo vaak de deur uit hoeft. Of producten aanbieden op makkelijk toegankelijke locaties, zoals een bibliotheek.

Verbetering van dienstverlening gaat niet in een keer, maar zal stapsgewijs plaatsvinden. Op de momenten dat we producten en diensten toegankelijker of gemakkelijker hebben gemaakt, zullen we dat onder uw aandacht brengen. Zwolle gaat voor goede, snelle, correcte en betrouwbare dienstverlening!

Plan een afspraak via www.zwolle.nl of bel (038) 498 22 00

Wilt u binnenkort uw paspoort verlengen? En houdt u niet van wachten? Maak dan een afspraak voor een bezoek aan de publieksbalie wanneer het u uitkomt. Het maken van een afspraak kan 24 uur per dag, via www.eloketzwolle.nl. De digitale agenda laat zien welke momenten nog vrij zijn. U kunt ook overdag bellen om een afspraak te maken, via telefoonnummer (038) 498 22 00.

Op het Stadskantoor aan het Lübeckplein kunt u naast reisdocumenten ook terecht voor uittreksels, aangifte van geboorte, vergunningen, enzovoorts. Voor al deze handelingen kunt ook een afspraak maken. Hierbij wordt rekening gehouden met de gemiddelde tijd die nodig is voor de betreffende dienst. Zo weet u vrijwel zeker dat u bij binnenkomst direct door kunt lopen naar de balie.

Openingstijden publieksbalies
Heeft u een afspraak gemaakt dan kunt u terecht op:


- Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag 8.00 tot 9.00 uur & 13.00 tot 17.00 uur

Zonder een afspraak kunt u terecht tijdens de vrije inloop:


- Maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag 9.00 tot 12.00 uur & Donderdag 9.00 tot 19.00 uur

E-loket
Geen zin om de deur uit te gaan? Kijk dan regelmatig op www.eloketzwolle.nl. U kunt veel zaken vanuit huis regelen: een uittreksel aanvragen, verhuizing melden, het taxatieverslag van uw woning inzien. Sneller dan een bezoek aan de balie!