Time : 12:12:03
Date : 18 May 2007
Sender Name: Gecko

Files worden een zege voor bedrijven

Publiciteit, veelal irritant, maar een must voor bedrijven kan ook op een meer sympathieke manier.
Sinds geringe tijd levert een Belgisch bedrijf met succes een efficiënte manier van mobiele publiciteit.

Het concept werkt als volgt:
G.e.c.k.o., de trendzetter voor België, is een jong bedrijf die voor ons land over een database beschikt van enkele duizenden bestuurders die verspreid zijn over onze verschillende provincies. De achterruit van de wagen wordt voorzien van een speciaal ontworpen sticker (one way vision), waardoor de publiciteit perfect leesbaar is langs de buitenzijde van de wagen, maar doorzichtig is voor de bestuurder.
De bestuurders worden per campagne geselecteerd en vergoed maar moeten voldoen aan vooraf bepaalde criteria dit volgens voorkeur van de klant, vb. de bestuurder moet in een bepaalde regio wonen of moet zich vaak op snelwegen begeven of regelmatig in grote steden rijden.

In onze buurlanden, vanwaar het idee overwaaide, bewees het bestickeren op de achterruit van wagens reeds zijn doeltreffendheid.

Ongeveer 5 miljoen Belgisch ingeschreven wagens berijden dagelijks onze wegen, waarom hiervan geen gebruik maken?
Potentiële klanten kunnen via deze weg in contact komen met nieuwe producten, denk maar alleen al door onze hellelange files.

Verschillende bedrijven, van KMO tot multinationals (o.a. Jumbo, Humo, Essent, Radio 21, e.a.), geloofden al snel in het rendement van dit concept en schonken reeds met succes hun vertrouwen in deze manier van reclame.

Dagelijks ontvangt G.e.c.k.o. aanvragen van geïnteresseerde bedrijven en zijn er al enkele tientallen die het jonge bedrijf nabootsen, wat erop wijst dat de interesse ook in België een spectaculaire opmars kent.
Volgens de zaakvoerder Gert Coppens komt dit doordat het over een uniek concept gaat die erg aanslaat. "De Belgen rijden gemiddeld 10.900 km per jaar, bestuurders kijken ruwweg naar 4.500.000.000 autoachterruiten per dag, het is niet verwonderlijk dat de reclamevoerende bedrijven hierdoor een grotere omzet hebben. De adverteerder heeft de mogelijkheid om de consument te bereiken op de weg, waarvan de meeste mensen dagelijks gebruik maken. Deze vorm van publiciteit onderbreekt uw favoriete tv- of radio programma niet en komt daarom zeer sympathiek over naar de consument. Bovendien is de achterruitreclame spotgoedkoop om grote campagnes te voeren."
De campagnes kunnen in een specifieke regio gevoerd worden of over het ganse land.

Iedereen die een wagen bezit kan zich gratis inschrijven om de achterruit te laten voorzien van een sticker en op die wijze een bijverdienste creëren.
Hij wijst erop dat reeds enkele nepbedrijven er handig gebruik van maken om mensen te laten inschrijven tegen betaling of een maandelijks lidgeld vragen.

Contact :
Dhr. Gert Coppens
TEL: 09 328.0414
FAX: 09371.8429
GSM: 0495/27.1990
E-mail: info@gecko-wel.com
Web : http://www.gecko-wel.com

URL: (None)
Picture: (None)
Attachments: (None)

Link to Press Release - NL Link to Press Release - DU Link to Press Release - FR

Link to Press Release - UK