Management Engagement Study
Bent ú al engaged?
* Lezers zijn engaged met tijdschriften. En niet alleen met artikelen
maar ook met advertenties.
* Tijdschriften doen iets met mensen. Mensen doen iets met
tijdschriften.
* Doen tijdschriften iets met u? Doet u iets met tijdschriften?
* Laat u verrassen door nieuwe feiten en inzichten.
Graag nodigen de Groep Publiekstijdschriften en Starcom u uit voor de
presentatie van de MAGAZINE ENGAGEMENT STUDY. Uit dit onderzoek blijkt
de ongekende kracht van tijdschriften. En welke impact ze hebben op de
consument. En wat dat uiteindelijk voor u kan betekenen.
Datum: Woensdag 23 mei 2007
Locatie: Living Tomorrow, De entree 300, 1101 EE Amsterdam - Zuidoost
(nabij Villa Arena).
Route
PROGRAMMA:
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Opening door Auke Visser - voorzitter Groep
Publiekstijdschriften
16.05 uur Trends in Engagement en Onderzoeksverantwoording - Eric ten
Oever Research Director Starcom
16.30 uur Presentatie Magazine Engagement Study - Corina Soethof
Marketing director GPT en Gerrit Nagel CEO Starcom Nederland
17.10 uur De geëngageerde lezer - Matthijs van Nieuwkerk
tv-presentator
17.30 uur Borrel
Nederlands Uitgeversverbond