Nederlands Uitgeversverbond

Management Engagement Study

Bent ú al engaged?


* Lezers zijn engaged met tijdschriften. En niet alleen met artikelen maar ook met advertenties.

* Tijdschriften doen iets met mensen. Mensen doen iets met tijdschriften.

* Doen tijdschriften iets met u? Doet u iets met tijdschriften?
* Laat u verrassen door nieuwe feiten en inzichten.

Graag nodigen de Groep Publiekstijdschriften en Starcom u uit voor de presentatie van de MAGAZINE ENGAGEMENT STUDY. Uit dit onderzoek blijkt de ongekende kracht van tijdschriften. En welke impact ze hebben op de consument. En wat dat uiteindelijk voor u kan betekenen.

Datum: Woensdag 23 mei 2007
Locatie: Living Tomorrow, De entree 300, 1101 EE Amsterdam - Zuidoost (nabij Villa Arena).
Route

PROGRAMMA:
15.30 uur Ontvangst
16.00 uur Opening door Auke Visser - voorzitter Groep Publiekstijdschriften
16.05 uur Trends in Engagement en Onderzoeksverantwoording - Eric ten Oever Research Director Starcom
16.30 uur Presentatie Magazine Engagement Study - Corina Soethof Marketing director GPT en Gerrit Nagel CEO Starcom Nederland 17.10 uur De geëngageerde lezer - Matthijs van Nieuwkerk tv-presentator
17.30 uur Borrel