Zoom.in breidt verkooporganisatie uit


Zoom.in investeert in extra service aan mediabureaus

AMSTERDAM, 20070523 -- Zoom.in, marktleider in online videonieuws, heeft de Nederlandse organisatie uitgebreid. Op de afdeling Marketing & Sales zijn vijf nieuwe (senior-) accountmanagers gestart. Zij zijn verantwoordelijk voor de verkoop van de online pre-roll commercials van Zoom.in. "Met de uitbreiding van ons team met ervaren accountmanagers kunnen wij beter vorm geven aan de wensen van onze adverteerders en onze contacten bij de mediabureaus. Vooral de dienstverlening, advies en research ten behoeve van de mediabureaus kunnen wij nu verder professionaliseren", aldus Michiel Plugge, Sales en Marketing Manager van Zoom.in.

Femke Verhagen (35 jr) komt het salesteam van Zoom.in versterken, na vorig jaar bij Pluk te hebben gewerkt. Daarvoor was Femke twee jaar werkzaam bij de Telegraaf, verantwoordelijk voor accountmanagement Print.

Marcel Ottens (43 jr) heeft jaren lang ervaring in de media wereld met functies bij TTG, Gouden Gids en recentelijk bij Talkies Magazine.

Bram van Loosbroek (33 jr) heeft voordat hij per 1 mei bij Zoom.in is begonnen met B-Ram een nieuw biermerk op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Daarvoor was hij bestuurder bij VBF BV.

Boudewijn Tiktak (25 jr) heeft dit jaar zijn HBO Marketing Communicatie afgerond en ervaring opgedaan als coördinator en PR medewerker bij Tuk Tuk Company in Groningen.

Irene Bontenbal (34 jr) is al iets eerder gestart bij Zoom.in en is verantwoordelijk voor de aansturing van alle internationale sales agenten en Zoom.in accountmanagers in België, Frankrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland. Daarbij draagt zij zorg voor de verkoop van campagnes in Nederland die in het buitenland gepland worden. Irene zal tevens ervaring in het buitenland overdragen aan het Nederlandse verkoopteam.

Het Nederlandse team wordt geleid door Michiel Plugge (43 jr), sinds 2003 Sales & Marketing Manager van Zoom.in.

Over Zoom.in

Zoom.in produceert dagelijks 150 items die worden verspreid op meer dan 400 sites in 8 talen. Zoom.in is daarmee verreweg de grootste aanbieder van online video nieuws in Europa. De Zoom.in nieuwsvideo's brengen het actuele binnenlandse, buitenlandse, sport, entertainment, economische en lifestylenieuws. De programma's van Zoom.in zijn in Nederland te zien op meer dan 70 vooraanstaande websites, waaronder die van Nieuws.nl, Nu, Telegraaf, MSN, Chello, @home, Trouw, F1Racing, IEX en op de (UMTS)-platforms van mobiele operators.