AEGON geeft 8,1 miljoen euro terug aan klanten

29.05.2007 / 12:27 / Rubriek: Economie / Organisatie: Aegon nederland

Aegon nederland

Den Haag, 29 mei 2007

AEGON geeft 8,1 miljoen euro terug aan klanten

Zo'n 300.000 klanten met een AEGON Woon- & VrijeTijdpakket of AEGON Woonpakket-Plus hebben 10% van de betaalde jaarpremie teruggekregen. Dat is de beloning voor de zorg die klanten hebben om schade te voorkomen. Ook voldeed deze groep klanten steeds tijdig de verzekeringspremie. Deze premieteruggave door AEGON is bijzonder in de verzekeringsmarkt en herhaalt AEGON jaarlijks voor klanten met een AEGON Woon- & VrijeTijdpakket of AEGON Woonpakket-Plus.

Het AEGON Woon- & VrijeTijdpakket is een pakketverzekering voor thuis, bij sport en vrijetijdsbesteding, en op vakantie. Deze pakketverzekering bevat los af te sluiten modules voor inboedel, aansprakelijkheidsdekking, doorlopende reisverzekering, rechtsbijstand, opstal, pleziervaartuigen, tour- en vouwwagens, en ongevallen. De 10% premie-terug regeling geldt vanaf twee verzekerde modules.

Wie hebben recht op teruggave van 10% van hun premie?
Klanten die tenminste twee bouwstenen in het AEGON Woon-& VrijeTijdpakket hebben verzekerd, krijgen elk jaar - voor elke verzekerde bouwsteen waarop geen schade is geclaimd - 10% van de betaalde premie terug. Bijvoorbeeld: iemand heeft een beroep moeten doen op de Vakantie-Jaarverzekering, maar niet op de Woonhuis- en inboedelverzekering. Van de premie van de Vakantie-Jaarverzekering krijgt men geen premie terug, van de twee andere bouwstenen wel.