AEGON geeft 8,1 miljoen euro terug aan klanten
29.05.2007 / 12:27 / Rubriek: Economie / Organisatie: Aegon nederland
Aegon nederland
Den Haag, 29 mei 2007
AEGON geeft 8,1 miljoen euro terug aan klanten
Zo'n 300.000 klanten met een AEGON Woon- & VrijeTijdpakket of AEGON Woonpakket-Plus
hebben 10% van de betaalde jaarpremie teruggekregen. Dat is de beloning voor de zorg die
klanten hebben om schade te voorkomen. Ook voldeed deze groep klanten steeds tijdig de
verzekeringspremie. Deze premieteruggave door AEGON is bijzonder in de verzekeringsmarkt
en herhaalt AEGON jaarlijks voor klanten met een AEGON Woon- & VrijeTijdpakket of
AEGON Woonpakket-Plus.
Het AEGON Woon- & VrijeTijdpakket is een pakketverzekering voor thuis, bij sport en
vrijetijdsbesteding, en op vakantie. Deze pakketverzekering bevat los af te sluiten
modules voor inboedel, aansprakelijkheidsdekking, doorlopende reisverzekering,
rechtsbijstand, opstal, pleziervaartuigen, tour- en vouwwagens, en ongevallen. De 10%
premie-terug regeling geldt vanaf twee verzekerde modules.
Wie hebben recht op teruggave van 10% van hun premie?
Klanten die tenminste twee bouwstenen in het AEGON Woon-& VrijeTijdpakket hebben
verzekerd, krijgen elk jaar - voor elke verzekerde bouwsteen waarop geen schade is
geclaimd - 10% van de betaalde premie terug. Bijvoorbeeld: iemand heeft een beroep moeten
doen op de Vakantie-Jaarverzekering, maar niet op de Woonhuis- en inboedelverzekering. Van
de premie van de Vakantie-Jaarverzekering krijgt men geen premie terug, van de twee andere
bouwstenen wel.