Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

30 en 31 mei

Speeddaten op MarCom07

Amsterdam, 26 april 2007

Netwerken staat centraal op MarCom07, het nieuwe initiatief van Adformatie Groep. Adformatie Groep werkt daarom samen met een netwerkbureau om diverse netwerkmomenten aan te bieden aan de ruim 2000 verwachte bezoekers. Op het programma staat onder andere speednetworking, matchmaking op basis van profielen en worden acteurs ingezet om via flight tours de integratie tussen bezoekers en exposanten te stimuleren.

Speednetworking
Om in korte tijd veel nuttige contacten op te doen worden er speednetwork sessies georganiseerd. In sessies van 4x10 minuten ontdekken bezoekers of er een zakelijke klik is en een basis om elkaar uitgebreider te leren kennen.

Matchmaking
De mogelijkheid wordt geboden mensen te koppelen op basis van vraag en aanbod. Bezoekers dienen hiervoor een persoonlijk profiel op te stellen en ontvangen vervolgens een uitdraai met zinvolle contacten.

Flight tours
Bezoekers kunnen in 40 minuten de beurs 'rondvliegen' om zo actief in contact te komen met andere bezoekers én standhouders. In een reisgezelschap van 15 personen worden bezoeken gebracht aan minimaal 3 stands binnen één van de marketingdisciplines. Reizen kunnen geboekt worden bij binnenkomst op de beurs.

MarCom vindt plaats op 30 en 31 mei in de Heineken Music Hall. Geïnteresseerden kunnen kijken op www.marcom-event.nl


- Einde persbericht-


---