Nationale-Nederlanden start grootschalige Pensioencampagne
30-05-2007
Vandaag gaat de Pensioencampagne van Nationale-Nederlanden van start.
Met de campagne onderstreept Nationale-Nederlanden het belang van het
op tijd nadenken over het eigen pensioen en haar positie als dè
pensioenverzekeraar van Nederland.
De Pensioencampagne van Nationale-Nederlanden bestaat uit diverse
onderdelen. Het doel is onder meer het bijdragen aan het
pensioenbewustzijn, het verhogen van het kennisniveau over pensioen en
het onder de aandacht brengen van de eigen mogelijkheden van
werknemers voor het nemen van pensioenmaatregelen.
* Vandaag, 30 mei is de Nationale Pensioenkrant bij De Telegraaf
verschenen. De Pensioenkrant staat geheel in het teken van
pensioen en pensioenbewustzijn. Want, hoewel de eigen
verantwoordelijkheid voor de financiële toekomst steeds groter
wordt, blijkt dat pensioen nog steeds op weinig interesse kan
rekenen bij Nederlanders. De Nationale Pensioenkrant helpt dat
pensioenbewustzijn vergroten.
* Tussen 28 mei en 1 juni zendt RTL de programmareeks 'Pensioen? Dat
zien we later wel!?!' uit. In vijf pensioenprogramma's van ca. 13
minuten op RTL-Z brengt presentatrice Pauline de Wilde belangrijke
pensioenthema's onder de aandacht. Onder andere
* Op 29 mei is gestart met een tweewekelijkse column in De Telegraaf
van L. Wijngaarden, voorzitter van de directie van
Nationale-Nederlanden. In 26 columns zullen beschouwingen over
actuele zaken, onder meer op het gebied van pensioenen, aan de
orde komen.
* Op 1 juni start een grootschalige campagne gericht op ondernemers
en consumenten. De campagne bestaat uit advertenties in de
landelijke dag- en managementbladen en radiocommercials op Radio
1, 2, 3 en 4 en op Radio 538, Sky Radio, Q-Music, ORN, Arrow
Classic Rock, Radio Veronica, en Classic FM. Daarnaast maken
internetbanners deel uit van de campagne.
Nationale-Nederlanden ondersteunt de campagne met speciale
pensioenacties met aantrekkelijke incentives voor het intermediair.
Nationale-Nederlanden