Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden start grootschalige Pensioencampagne 30-05-2007

Vandaag gaat de Pensioencampagne van Nationale-Nederlanden van start. Met de campagne onderstreept Nationale-Nederlanden het belang van het op tijd nadenken over het eigen pensioen en haar positie als dè pensioenverzekeraar van Nederland.

De Pensioencampagne van Nationale-Nederlanden bestaat uit diverse onderdelen. Het doel is onder meer het bijdragen aan het pensioenbewustzijn, het verhogen van het kennisniveau over pensioen en het onder de aandacht brengen van de eigen mogelijkheden van werknemers voor het nemen van pensioenmaatregelen.


* Vandaag, 30 mei is de Nationale Pensioenkrant bij De Telegraaf verschenen. De Pensioenkrant staat geheel in het teken van pensioen en pensioenbewustzijn. Want, hoewel de eigen verantwoordelijkheid voor de financiële toekomst steeds groter wordt, blijkt dat pensioen nog steeds op weinig interesse kan rekenen bij Nederlanders. De Nationale Pensioenkrant helpt dat pensioenbewustzijn vergroten.

* Tussen 28 mei en 1 juni zendt RTL de programmareeks 'Pensioen? Dat zien we later wel!?!' uit. In vijf pensioenprogramma's van ca. 13 minuten op RTL-Z brengt presentatrice Pauline de Wilde belangrijke pensioenthema's onder de aandacht. Onder andere
* Op 29 mei is gestart met een tweewekelijkse column in De Telegraaf van L. Wijngaarden, voorzitter van de directie van Nationale-Nederlanden. In 26 columns zullen beschouwingen over actuele zaken, onder meer op het gebied van pensioenen, aan de orde komen.

* Op 1 juni start een grootschalige campagne gericht op ondernemers en consumenten. De campagne bestaat uit advertenties in de landelijke dag- en managementbladen en radiocommercials op Radio
1, 2, 3 en 4 en op Radio 538, Sky Radio, Q-Music, ORN, Arrow Classic Rock, Radio Veronica, en Classic FM. Daarnaast maken internetbanners deel uit van de campagne.

Nationale-Nederlanden ondersteunt de campagne met speciale pensioenacties met aantrekkelijke incentives voor het intermediair.