XCJ reclameproductie ontwerpt wederom een innovatieve verpakking


APELDOORN, 20070531 -- In opdracht NovumPharma ontwikkelde én produceerde XCJ reclameproductie een nieuwe verpakking voor het product Biogaze (pleisterspray). Biogaze bevordert de snellere wondgenezing doordat een dun elastisch vliesje de wond beschermt. Deze verpakking kan zowel hangend als staand gebruikt worden. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid deze op de juiste positie in het schap te plaatsen, met name daar waar óók de pleisters al dan niet hangend gepresenteerd worden.

De verpakking is van 350 grams enkelzijdig sulfaat karton en kan zonder plakhandelingen door harpoensluitingen opgezet worden. De bedrukking is in twee kleuren offset met vernis. Het product is optimaal zichtbaar en door de twee schuinstaande zijdes is er meer dan voldoende ruimte voor een optimale branding.

Verpakkingsontwerp vergt niet alleen creativiteit, maar ook gevoel voor de markt, concurrentie én produceerbaarheid van concepten. XCJ toont keer op keer aan met innovatieve oplossingen te komen. Doordat we tijdens de conceptontwikkeling al rekening houden met de produceerbaarheid zijn we in staat vaak voor veel lagere kosten óók de productie te verzorgen. Iets waar de relaties van XCJ graag gebruik van maken.

Over XCJ:

XCJ. Drie letters die samen model staan voor de meest recente manier van communiceren: snel, effectief, lekker kort en krachtig.

XCJ. De naam van hét Apeldoornse bureau voor reclame en productie. Synoniem voor snel, effectief en krachtig (samen)werken via korte communicatielijnen. Een groeiend aantal mensen zet de nieuwste fonetische spelling moeiteloos om in spraak. Degenen die daarmee minder vertrouwd zijn, helpen wij met plezier verder. XCJ staat voor `ik zie je'. En dat maken wij waar.





Ingezonden persbericht