Ingezonden persbericht



---


PERSBERICHT LEADS2BUSINESS JUNI 2007

IndexTools kiest voor Leads2Business

Online Direct Marketing Bureau Leads2Business gaat een partnerschap aan met één van de belangrijkste Web-Analytics leveranciers van de Nederlandse markt: IndexTools. Deze samenwerking stelt Leads2Business nog beter in staat de resultaten van de online campagnes en websites van opdrachtgevers te optimaliseren. Meten en bijschakelen

Michiel van Gaalen, directeur van Leads2Business licht de partnership toe. "Online campagnes en media zijn goed meetbaar. Deze functionaliteit is één van de grootste voordelen van online zijn: meten en waar nodig bijschakelen. Dat moet je ten volle benutten. Via deze samenwerking hebben we de juiste meettools in handen." Complexe vraagstukken, gebruiksvriendelijke oplossingen

"De samenwerking stelt ons in staat onze opdrachtgevers beter van dienst te zijn", vervolgt Van Gaalen zijn verhaal. "We hebben nu directe lijnen met product development van IndexTools zodat we maatwerk kunnen bieden. Dit in combinatie met de trainingen die we verzorgen, maakt dat we de meest complexe vraagstukken gebruiksvriendelijk, flexibel én betaalbaar op kunnen lossen." IndexTools kiest bewust

Charlie Holbech, Head of IndexTools Partner Division, geeft aan waarom IndexTools in Nederland voor Leads2Business kiest: "What we have built over the past four years is a global matrix of more than 200 active partners in 25 countries. This incorporates major agencies and sector leaders, web design firms and online marketing companies covering every possible market vertical. Leads2Business understands the needs of our clients and has proven to be very proficient in implementing IndexTools in even the most complex organisations." Over Leads2Business

Leads2Business bedenkt, produceert en beheert resultaatgerichte online marketing campagnes en levert Web-Analytics diensten. Wanneer online breed ingezet moet worden, dan is Leads2Business de partij die disciplines als e-mailmarketing, Google Adwords, viral marketing en bannering naadloos laat aansluiten met de bestaande marketing inspanningen. Met de Web-Analytics tak levert Leads2Business de software om online inspanningen meetbaar te maken en de kennis en ervaring om deze in iedere denkbare branche succesvol binnen organisaties te implementeren.