Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Utrecht, 12 juni 2006

Van Vught en Luttmer naar Dunck Loyalty

Loyalty marketing specialist Dunck (www.dunck.nl) heeft haar Management Team versterkt met Joost van Vught en Rik Luttmer.

Van Vught was hiervoor werkzaam bij ING en deed uitgebreide loyalty advieservaring op als consultant bij Victoria Loyalty. Hier adviseerde hij bedrijven als Renault, bol.com, Elvia en Postbank. Van Vught is specialist in loyalty strategie, klantwaarde en inbedding van loyaliteit in organisaties. Verder heeft hij uitvoerige ervaring in product- en programmamanagement.

Luttmer komt van de CRM tak bij Accenture en was daarvoor al eerder werkzaam als adviseur bij Dunck. Hij adviseerde organisaties als Vodafone, FNV, Volkswagen en KLM. Luttmer is specialist in de ontwikkeling van loyaliteitsprogramma's en -concepten. Daarnaast is hij ervaren in klantanalyses en campagne management.

Dunck is specialist in de ontwikkeling en uitvoering van Loyalty strategieën en -programma's en is o.a. initiatiefnemer van marketingplatform Loyalty Facts (www.loyaltyfacts.com).

EINDE PERSBERICHT

Bijlage: foto Rik Luttmer
foto Joost Van Vught


---

Noot voor redactie (