Lunch4Kids en Hero ondersteunen samen de Amsterdamse Olympische dagen


AMSTERDAM, 20070612 -- Op donderdag 14 en vrijdag 15 juni vinden de jaarlijkse Amsterdamse Olympische dagen plaats in het sportpark Ookmeer. Verdeeld over de twee dagen doen alle kinderen uit groep 7 en groep 8 uit Amsterdam mee aan allerlei sportieve activiteiten, zoals: tennis, voetbal, boogschieten en nog vele andere sporten. Lunch4Kids en Hero ondersteunen deze fantastische dagen waarbij plezier in beweging voorop staat. Door het stimuleren van goede voeding en voldoende beweging zetten Lunch4Kids en Hero zich in voor een gezonde schooljeugd.

Over Lunch4Kids

Begin 2005 zag Lunch4Kids het levenslicht. Na een periode van testen, bijschaven en de puntjes op de i zetten heeft het particuliere, ongesubsidieerde concept eerst een pilot gestart op vijf Nederlandse basisscholen met de verstrekking van maar liefst 12.500 gratis lunchboxjes. Na uitvoerige evaluaties is een innovatief concept gestart dat met verantwoorde, lekkere en leuke lunches een gezonde en verantwoorde levensstijl van kinderen stimuleert. Zodat kinderen spelenderwijs bewust worden gemaakt van het feit dat `gezond ook lekker en leuk kan zijn'. Ouders kiezen uit een gezond assortiment die producten die de kinderen lusten en Lunch4Kids levert de boxjes dagelijks, gekoeld en op naam op de school af.

Over Hero

Hero is voor iedereen die van lekker leven houdt. Hero is een merk dat praktisch en creatief zijn klanten dagelijks kleine genoegens bezorgt. Hero laat zich inspireren door de natuur, waardoor klanten van Hero zich elke keer weer verrijkt en goed voelen. Zo zijn we overal te vinden waar fruit een belangrijke rol speelt. Of het nu gaat om broodbeleg, frisdrank, ontbijten, tussendoortjes of vruchtensappen... bij al onze innovaties staat de consument en zijn welzijn centraal. In 2004 heeft Hero de Jaarprijs Goede Voeding van het Voedingscentrum mogen ontvangen voor Fruit2day, als beste alternatief voor twee stuks fruit per dag.





Lunch4Kids