Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Les in mobiele marketing

Jeroen van Glabbeek geeft cursus tijdens het Mobile Marketing Event

Breda, 19 juni 2007 --- Mobiele marketing deskundige Jeroen van Glabbeek geeft tijdens het Mobile Marketing Event in Amsterdam een minicursus over mobiele marketing. Van Glabbeek heeft jarenlange ervaring met het opzetten van mobiele marketingcampagnes en constateert dat er nog veel vragen zijn over hoe mobiele marketing het beste ingezet kan worden.

Het Mobile Marketing Event vindt plaats op 21 juni in het Planetarium Gaasperplas in Amsterdam. Jeroen van Glabbeek zal om 13.45 uur een minicursus geven over mobiele marketing. Van Glabbeek werkt al lange tijd voor bedrijven die mobiele oplossingen zoeken binnen branches zoals de horeca, zorg en transport. "Ik hoor van marketeers dat zij graag iets met mobiele marketing willen doen. Maar zij weten niet hoe zij dit moeten aanpakken, en hoe zij mobiele marketing het beste kunnen integreren in marketingcampagnes," concludeert Van Glabbeek. "Door middel van deze cursus wil ik marketeers een aantal handvatten geven hoe zij mobiele marketing het beste in kunnen zetten."

Aan de hand van een aantal voorbeelden zal Van Glabbeek de basiselementen van traditionele marketingactiviteiten illustreren. Daarnaast zal hij ingaan op de effecten van traditionele marketing gecombineerd met mobiele toepassingen en wat de succesfactoren daarvoor zijn. In het laatste deel zal Van Glabbeek zich richten op de rol, wensen en behoeften van consumenten in de toekomst.

De kosten voor de toegang van het event bedragen 395 euro. Twinkle-abonnees en leden van 212 Amsterdam ontvangen 50 euro korting.

Over Jeroen van Glabbeek

Jeroen van Glabbeek, oprichter en directeur van ClubMessage, CM Technology en CM Telecom, heeft uitgebreide ervaring als spreker over mobiele marketing en IT. Ook geeft Van Glabbeek adviezen over mobiele strategieën of implicaties van mobiele diensten. Daarnaast verzorgt hij gastcolleges bij de opleiding International Media & Entertainment Management (NHTV, Breda) en geeft hij workshops over interactieve media bij grote ondernemingen.