Gemeente Terneuzen

> Openbare aanbestedingen

OPENBARE AANBESTEDINGEN

U vindt hier de publicaties van de openbare aanbestedingen. Tevens kunt u hier onze inkoopvoorwaarden downloaden.

Bij het inkopen en aanbesteden wil de gemeente Terneuzen een integere en betrouwbare opdrachtgever zijn die aanbieders eerlijke en gelijke kansen biedt. Het doel is om in te kopen tegen de juiste prijs/kwaliteit verhouding waarbij het inkoop- en aanbestedingsproces transparant is. De Europese wet- en regelgeving wordt hierbij nageleefd.

Het cluster centrale inkoop verzorgt de grotere aanbestedingen voor de gemeentelijke diensten en adviseert de gemeentelijke organisatie over de uitvoering van aanbestedingsprojecten, mantelcontracten en over wet- en regelgeving rond aanbesteden.

Lopende aanbestedingen

Onderwerp

Bestek opvragen voor

Aanbieding indienen voor

Brandstof voor rijdend materieel

02-08-2007

06-08-2007

Inburgering in Zeeuws Vlaanderen 2007-2010

12-08-2007

05-09-2007- 14.00 uur


* in PDF formaat Algemene Inkoopvoorwaarden

Contact
Voor het opvragen van bestekken of indien u vragen of opmerkingen heeft, kunt u contact opnemen met het cluster centrale inkoop per e-mail (centraleinkoop@terneuzen.nl) dan wel per post op het onderstaande adres.

Gemeente Terneuzen

Cluster centrale inkoop

Postbus 35
4530 AA Terneuzen

Gemeente Terneuzen - T. 0115 455 000 - E. gemeente@terneuzen.nl |