Ingezonden persbericht



---



Persbericht

Nieuwe website voor Bos Advies

Lelystad, juni 2007. Een snel groeiende onderneming heeft een prachtig visitekaartje nodig. En wel in de vorm van een mooi vormgegeven website waarop zowel klanten als prospects zich kunnen oriënteren op de dienstverlening van Bos Advies. Dat is de gedachte geweest achter de nieuwe website van Renee Bos.

Het ontwikkelen van een goede huisstijl is door Bos Advies serieus opgepakt. Geen visitekaartje samengesteld via het internet, maar een eigen identiteit/imago die kracht en professionaliteit uitstraalt. Vanuit een strategisch plan zijn eerst de grote lijnen voor de website bepaald. En natuurlijk ook de 'look and feel' van de website, want Bos Advies heeft naast haar eigen herkenbare huisstijl ook een eigen stijl van werken ontwikkeld. Klanten van Bos weten uit ervaring hoe deze werkwijze is. Maar ook prospects -die zich via de website eigen maken met de dienstverlening- zullen herkennen waarin Bos Advies zich weet te onderscheiden.

Zich onderscheiden doet Bos Advies door bijvoorbeeld de belastingaangiftes van vaste klanten kosteloos te verzorgen. Deze gratis dienst wordt bijzonder op prijs gesteld. Ook het aanbrengen van een nieuwe klant levert een direct financieel voordeel op. Renee Bos weet zich dan ook verzekert van veel ambassadeurs.

Het kantoor aan de Middenweg heeft een uitstraling van huiselijke gezelligheid. Een plaats waar menigeen zich al vrij snel op zijn gemak voelt en welkom is voor een korte vraag of gewoon voor een kop koffie. Het geven van een uitgebreid advies op het gebied van hypotheken, pensioenen, financiën of verzekeringen gebeurt veelal bij de klant thuis. Dit om de eenvoudige reden dat de klant dan alle documenten bij de hand heeft en in alle rust een gesprek kan aangaan.

Met de nieuwe website is de huisstijl (lees ook dienstverlening) van Bos Advies compleet. Nieuwe ontwikkelingen op financieel gebied worden via een zogeheten newsflash per e-mail toegestuurd naar de klanten. De klant weet zo dat het uitgebreide advies op de website te vinden is. Indien een ontwikkeling direct van toepassing is op een klant wordt dit in het dossier opgenomen. Men is zo verzekerd van uitvoering van het te behalen voordeel. Een jaarlijkse update van het dossier is een standaard procedure. Want bij Bos Advies worden de financiële zaken van klanten op professionele wijze vertegenwoordigd.

Het aantal werkzame personen bij Bos Advies is onlangs uitgebreid van twee naar vijf medewerkers. Hiermee komt het tot

Voor meer informatie: www.bos-advies.nl