Adslklacht.nl komt op voor beter Internet


TILBURG, 20070702 -- Vanaf 1 juli houdt Adslklacht.nl zich bezig met de verbeteringen van de klantvriendelijkheid en service van ISP's in Nederland. Dhr den Bakkers van Adslklacht.nl zegt; "Al sinds 2005 bewijst Adslklacht.nl een partner te zijn in het oplossen van klachten rondom het gebruik van Breedbandinternet. We hebben de afgelopen jaren echter gemerkt dat harder en doeltreffender optreden noodzakelijk is om bedrijven beter bewust te maken van de problemen waarmee consumenten te maken hebben."

Adslklacht.nl is gestart in 2005 als kleine consumentenwebsite voor de allereerste problemen met Breedbandinternet. In de afgelopen jaren hebben nogal wat wijzigingen plaatsgevonden op organisatorisch vlak. Vanaf 1 mei 2007 heeft dhr den Bakkers samen met 10 vrijwilligers opnieuw de schouders onder dit project gezet en dit heeft geresulteerd in een moderne nieuwe actie website.

De website van Adslklacht.nl is geheel in eigen beheer ontwikkeld waardoor de website direct in kan springen op brandende zaken. U kunt de website vanaf 1 juli vinden op www.adslklacht.nl.





Adslkalcht.nl