Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Tawasol dicht kloof etnische consument en marketeer

In Nederland wonen 1,7 miljoen mensen met een Marokkaanse, Turkse, Surinaamse of Antilliaanse achtergrond. Jaarlijks besteden ze 5,5 miljard euro. Een interessante doelgroep voor bedrijven en overheidsinstellingen. Toch wordt er al jaren gesproken over een kloof tussen marketeers en - het nog altijd groeiende aantal - etnische consumenten. Dankzij Tawasol (info@tawasol.nl), maakt de kloof plaats voor een gat in de markt.
Kloof? Gat in de markt!
Tawasol fungeert als een loket waar bedrijven, overheidsinstellingen en marketeers met hun vraag terecht kunnen. Aan de achterzijde van het loket, bevindt zich een breed netwerk van etno-marketingspecialisten. We noemen TransCity, David Pinto, Motivaction en Succes Media & Publishing. Afhankelijk van de vraag, wordt een brug gebouwd. Dwars over de kloof heen. In de vorm van een passend advies.

Tawasol bespaart tijd en geld

Ook de uitvoering van het advies (denk aan een actie of complete campagne) kan Tawasol uit handen nemen. Zo hoeven bedrijven, overheidsinstellingen en marketeers niet langer met diverse partijen te communiceren. Of het nu gaat om Internet, print, evenementen, radio/TV, promotie, educatie, sms of een combinatie daarvan: alles kan via hetzelfde loket worden uitgevoerd. Tawasol werkt dan ook nauw samen met cultuurgebonden mediaspecialisten als: Dünya, Ekin, Obsession Magazine, Colorfull Magazine, FunX, HinduLife Magazine, Etnomedia, Mira Media, Saçan Consultancy, Pleasure, The African Bulletin en Mzine.

Noot voor de media:
Tawasol B.V.
Contact: Abdel Razak Chraou
Telefoon: (0416) 560 083 en Fax: (0416) 560 082
E-mail: info@ tawasol.nl
www.tawasol.nl