Dagknaller Speurders.nl slaat aan

20/07/2007 12:57



Speurders.nl



PERSBERICHT

Amsterdam, 20 juli 2007

Dagknaller Speurders.nl slaat aan
Duizenden Dagknallers verkocht via webwinkel Speurders.nl

Sinds de introductie van de Dagknaller in maart dit jaar zijn er al duizenden producten verkocht via de webwinkel van Speurders.nl. "Het succes van het concept is mede te danken aan het brede assortiment producten. We verkopen zowel kinderfietsen, trampolines en digitale camera's, als DVD spelers en complete vakanties", aldus Business Unit Manager Leon Kramer van Speurders.nl

Uit extern onderzoek is gebleken dat de Dagknaller inmiddels bekend is onder ruim 50% van de Nederlandse bevolking. Sinds de introductie in maart 2007 zijn er al tienduizenden mensen die zich hebben aangemeld op de dagelijkse nieuwsbrief van de Dagknaller.

Speurders.nl biedt met de Dagknaller elke dag, 365 dagen per een jaar één nieuw product aan tegen een zeer scherpe prijs. Het aanbod is elke dag anders en zeer divers. Het product kan direct besteld worden en de prijzen zijn inclusief verzendkosten, verwijderingsbijdragen en BTW.

De Dagknaller is een initiatief van Speurders.nl in samenwerking met Hermans Instore Marketing (HIM). Speurders.nl is in de partnership met HIM verantwoordelijk voor het beheer en marketing van de website en het consumentenbereik, terwijl HIM verantwoordelijk is voor het leveranciersmanagement en het totale fulfilment traject.

Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. Speurders.nl staat momenteel consequent in de Multiscope top 10 van best bezochte sites. In mei 2006 won Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000 advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op het gebied van veiligheid en gebruikersgemak. Speurders.nl is een onderdeel van Telegraaf Media Groep.

Over Hermans Instore Marketing (HIM)
Hermans Instore Marketing is een business unit binnen Hermans Retail Europe BV, die zich toelegt op dienstverlenende activiteiten op het gebied van retail in relatie tot fysieke en digitale entertainment- en multimediaproducten.





http://www.speurders.nl