TNT Group

Persbericht

TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen

24 juli 2007, 08:30 CET - Amsterdam, naar aanleiding van het aandelen inkoopprogramma, zoals aangekondigd op 26 februari 2007 en waarvan de aanvangsdatum bekend is gemaakt op 20 april 2007, maakt TNT N.V. bekend dat:


* op 17 juli 2007, zij 63.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 33,6104 per aandeel,
* op 18 juli 2007, zij 68.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 33,4240 per aandeel,
* op 19 juli 2007, zij 60.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 33,5897 per aandeel,
* op 20 juli 2007, zij 73.500 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 33,5440 per aandeel,
* op 23 juli 2007, zij 72.250 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 33,1168 per aandeel,
* gedurende de periode van 23 april 2007 tot en met 23 juli 2007, zij 6.567.135 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,7837 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 23 juli 2007 bedraagt derhalve 53,8% van de aangekondigde inkoop tot een bedrag van euro 400 miljoen.

TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige versie.

Over TNT N.V.
TNT biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200 landen actief en heeft ongeveer 159.000 medewerkers. In 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 10,1 miljard en het bedrijfsresultaat
1.276 miljoen. TNT N.V. is genoteerd aan de beurs van Amsterdam. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.