Gemeente Wijk bij Duurstede

Nieuwe leverancier `Wmo-hulpmiddelen'

Zoals u misschien weet heeft de gemeente de `Wmo-hulpmiddelen' (waaronder de rolstoelen en scootmobielen) opnieuw aanbesteed. Dat wil zeggen dat wij voor het onderhoud en het kopen van deze hulpmiddelen nieuwe contracten met leveranciers hebben afgesloten. Voor onze gemeente betekent dit dat wij met een oude en een nieuwe leverancier een contract gesloten hebben.

Nieuwe leverancier
De twee leveranciers die de komende 3 jaar voor onze gemeente de hulpmiddelen gaan leveren zijn Hartingbank en Meyra. Voor onze gemeente is Meyra vertrouwd. Deze leverancier verzorgt al een aantal jaren de levering van hulpmiddelen. Hartingbank is een oude bekende voor onze gemeente, tot 1998 verzorgden zij voor ons de levering van hulpmiddelen.

Overdracht van Welzorg naar Hartingbank
Met onze oude leverancier Welzorg hebben wij voor de komende periode geen contract meer afgesloten. Vanaf 1 augustus a.s. zal daarom het gehele bestand aan hulpmiddelen van Welzorg worden overgedragen aan de nieuwe leverancier Hartingbank.

Wat betekent de overgang voor u?
U kunt uw oude hulpmiddel gewoon houden. Wanneer u een hulpmiddel heeft van leverancier Welzorg dan moet u vanaf 1 augustus 2007 wel voor alle vragen over reparaties e.d. contact opnemen met Hartingbank in plaats van met Welzorg. Wanneer u een hulpmiddel heeft van leverancier Welzorg dan ontvangt u hierover binnenkort een brief van de gemeente, of misschien heeft u hem al ontvangen, met daarin de contactgegevens van leverancier Hartingbank.

Wanneer u een hulpmiddel heeft van leverancier Meyra dan verandert er helemaal niets voor u. U kunt gewoon, zoals u gewend was, contact op blijven nemen met Meyra met vragen over uw hulpmiddel.

Vragen?
Wanneer u nog vragen heeft naar aanleiding van dit bericht kunt u contact opnemen met Suzanne van de Gein of Mariska Romijn, via tel. 595595.