Telegraaf Media Groep

Eenduidige identiteit voor alle TMG-bedrijven

Het beeldmerk van TMG (Telegraaf Media Groep) zal volledig worden uitgerold over álle TMG-bedrijven. De doelstelling ervan is om TMG duidelijk en transparant als grootste mediabedrijf van Nederland op de kaart te zetten, zowel nationaal als internationaal.

Door bedrijfsbrede toepassing van het beeldmerk, in combinatie met de relevante bedrijfsnaam of activiteit, wordt voor alle TMG-bedrijven een eenduidige identiteit gecreëerd. Het merk TMG vormt een cruciale, leidende en bindende factor voor onder andere de financiële, arbeids- en internationale markt en voor de b-to-b-markt bij onderliggende merken. Consumentenmerken echter blijven ongewijzigd, maar krijgen wel een TMG-endorsement.

Het projectenprogramma binnen TMG, dat leidt tot een nieuwe bundeling van de uitgeefactiviteiten van Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, BasisMedia, Telegraaf Tijdschriften Groep, All Connected Media en Librium, zal na de projectstatus resulteren in een nieuwe organisatie met de naam Telegraaf Media Nederland.

Telegraaf Media Nederland wordt geleid door een driekoppige directie: Rob Eijkelenkamp (algemeen directeur), Frank Volmer (directeur print), Marianne Zwagerman (directeur digitaal).
Contact