Gemeente Albrandswaard
Klanten geven Publiekszaken een dikke 8
Albrandswaard Het tevredenheidsonderzoek van het tweede kwartaal 2007
onder klanten, levert opnieuw een stijging op in de waardering voor de
medewerkers en producten van de afdeling Publiekszaken en Bouwen en
Wonen van de gemeente Albrandswaard. Vooral het meedenken door de
medewerkers en de volledigheid van de geleverde diensten zorgden voor
een stijging in de waardering.
Elk kwartaal worden 150 klanten van de afdeling Publiekszaken na een
bezoek aan deze afdeling gebeld om een cijfer te geven voor de
dienstverlening en het product. De klanten worden willekeurig gebeld
en alle taken en producten komen aan bod.
Uit de rapporten van de vorige drie kwartalen blijkt dat er een lichte
stijging zit in de beoordeling van medewerkers en producten. Als
verbeterpuntjes worden o.a. de parkeergelegenheid en de openingstijden
aangegeven.
Het college van Albrandswaard is erg blij met deze positieve
waardering van de afdeling Publiekszaken en Bouwen en Wonen, een
felicitatie aan de medewerkers is zeker op zijn plaats.