Gemeente Albrandswaard


Klanten geven Publiekszaken een dikke 8


Albrandswaard Het tevredenheidsonderzoek van het tweede kwartaal 2007 onder klanten, levert opnieuw een stijging op in de waardering voor de medewerkers en producten van de afdeling Publiekszaken en Bouwen en Wonen van de gemeente Albrandswaard. Vooral het meedenken door de medewerkers en de volledigheid van de geleverde diensten zorgden voor een stijging in de waardering.

Elk kwartaal worden 150 klanten van de afdeling Publiekszaken na een bezoek aan deze afdeling gebeld om een cijfer te geven voor de dienstverlening en het product. De klanten worden willekeurig gebeld en alle taken en producten komen aan bod.

Uit de rapporten van de vorige drie kwartalen blijkt dat er een lichte stijging zit in de beoordeling van medewerkers en producten. Als verbeterpuntjes worden o.a. de parkeergelegenheid en de openingstijden aangegeven.

Het college van Albrandswaard is erg blij met deze positieve waardering van de afdeling Publiekszaken en Bouwen en Wonen, een felicitatie aan de medewerkers is zeker op zijn plaats.