Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Windows, web,en/of mobiel: CBS Solutions biedt klanten optimale keuzevrijheid en gemak met nieuwe versie SalesLogix

Eén ontwikkelomgeving - Makkelijk te integreren en gebruiken - Meer productiviteit - Lagere kosten

Sliedrecht, 23 augustus 2007 - CBS Solutions, gespecialiseerd leverancier van oplossingen voor customer relationship management (CRM), maakt bekend dat er een ingrijpend vernieuwde versie beschikbaar is van de toonaangevende CRM-software Sage SalesLogix. Met Sage SalesLogix v7.2 is CBS Solutions, als exclusieve partner van Sage voor Nederland, in staat klanten meer keuzevrijheid te bieden in de keuze van de platformen waarop ze hun CRM-toepassingen gebruiken. Web, Windows en/of mobiel: alles is mogelijk binnen één omgeving die dezelfde functionaliteit biedt aan alle gebruikers en zich eenvoudig laat aanpassen. Ook de gebruikersinterface is verder verbeterd.

De toegenomen flexibiliteit en gemak in gebruik helpen bedrijven de productiviteit van hun medewerkers en daarmee de verkoopresultaten te verhogen. Daarnaast vergen de nieuwe web- en mobiele technologie aanzienlijk minder beheerinspanningen en maakt de geïntegreerde Windows-, web- en mobiele omgeving het mogelijk om veranderingen in één keer door te voeren. Dit alles zorgt voor een forse verlaging van de total cost of ownership. Doordat Sage SalesLogix v7.2 is ontwikkeld met behulp van industriestandaarden zijn op deze software gebaseerde CRM-oplossingen bovendien eenvoudig en snel te integreren in bestaande ICT-omgevingen. Ook dit leidt tot een verlaging van de IT-kosten.

"Onze klanten willen op allerlei manieren gebruik kunnen maken van hun CRM-applicaties, via het web, onderweg op hun BlackBerry of SmartPhone of vanuit kantoor", zegt Erik Paalvast, Sales Manager van CBS Solutions. "Met SalesLogix 7.2 kunnen we op die behoefte inspelen en klanten optimale keuzevrijheid bieden. Hun CRM-oplossing is ook makkelijker aan te passen aan toekomstige wensen en eisen. De functionaliteit van Sage SalesLogix is altijd al heel sterk geweest. Met deze nieuwe versie wordt daaraan een enorme flexibiliteit toegevoegd, terwijl de kosten afnemen. "

Belangrijkste innovaties


· Vernieuwde webclient en uitgebreidere mobiele oplossing bieden flexibele platformkeuze, brede functionaliteit en grote gebruikersvriendelijkheid


· Vernieuwde interface geeft een Windows-achtige omgeving op het web


· Gestandaardiseerde architectuur laat zich makkelijk integreren in de huidige IT-omgeving


· Mogelijkheid om in een keer meerdere servers te benaderen leidt tot kostenbesparing


· Handige tools maken het mogelijk zonder code en daarmee snel en makkelijk de CRM-omgeving aan te passen


· Eén ontwikkelomgeving voor web- en mobiele oplossingen


· Uitgebreidere mobiele oplossingen ondersteunen Windows Mobile en SmartPhone

Voor meer informatie over Sage SalesLogix v7.2 zie hieronder.

Website CBS Solutions

SalesLogix

Over CBS Solutions

CBS Solutions is een gespecialiseerde leverancier van oplossingen voor customer relationship management (CRM) die de marketing-, verkoop- en serviceprocessen van organisaties op effectieve wijze verbeteren en versnellen. CBS Solutions maakt bij de ontwikkeling gebruik van toonaangevende software, zoals SalesLogix en Sage CRM. De oplossingen van het bedrijf zijn steeds volledig afgestemd op de behoeften, de klanten en de activiteiten van de klant en groeien mee met zijn eisen en wensen. CBS Solutions werd opgericht in 1992 en is actief in 13 landen. Tot de klanten behoren Movares, TMI, De Heus Voeders, Metaalunie, Spring Global Mail (TNT), Rembrandt Fusies & Overnames (Rabobank Groep), Tosoh Bioscience en PANalytical. Kijk voor meer informatie op www.cbssolutions.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met bovenstaande contactpersonen

Contactgegevens:

CBS Solutions

Erik Paalvast

Tel.: 0184 - 425 920

erik.paalvast@cbssolutions.com

The Communication Force

Cicely Heuvink

Tel. +31 (0)23 - 5656850

cicelyh@communicationforce.com