Sanoma Uitgevers


Celebrity Seks-enquête: opvallende en pikante uitkomsten

Op de grote Seks-enquête in het glossy maandblad Celebrity hebben lezeressen massaal gereageerd. Ruim 2000 reacties kwamen binnen. De resultaten liegen er niet om. Vrouwen hebben een spannend, fantasierijk seksleven en er wordt flink geëxperimenteerd tussen de lakens (en daarbuiten).

In het septembernummer van Celebrity, dat vanaf donderdag 30 augustus in de winkel ligt, worden alle resultaten gepubliceerd. Hieronder volgen de meest opvallende, grappige en pikante uitkomsten. Ook interessant voor mannen.

60% kijkt wel eens een pornofilm om in de stemming te komen

50% heeft een vibrator in huis

49% wil meer seks dan ze nu krijgt

44% slikt sperma door na orale seks

38% heeft de G-spot gevonden

32% is niet vies van een avondje met blinddoeken, handboeien en ijsklontjes

32% betrekt de vibrator wel eens bij een vrijpartij

29% neemt een vrijpartij wel eens op met een digitale camera

26% heeft anale seks

13% heeft op dit moment een geheime affaire

13% heeft wel eens (solo)seks op de werkvloer gehad

12% heeft vrijwel dagelijks soloseks

9% ziet seks met de baas als plausibel middel om promotie te krijgen


2% legt de zweepjes en lederen lingerie klaar voor een wild avondje

Over rollenspellen, faken, strippen en trioâs


1 op de 5 stellen speelt wel eens een rollenspel om hun seksleven meer kleur te geven. Favoriete rollen: het onschuldige buurmeisje en de nachtzuster.

4 op de 10 vrouwen faket wel eens een orgasme.

4 op de 10 stript wel eens om haar vriend in de stemming te krijgen.


1 op de 10 heeft wel eens aan een trio deelgenomen. 2 op de 10 wil dit ooit doen.

Top 3 seksfantasieën
Seks op een gekke plek Seks met een vrouw Seks met een bekendheid

Top 3 favoriete standjes
Vrouw onder, man boven Op zijn hondjes Standje 69

Over Celebrity

Celebrity (Fashion in Style) is de handbag styleglossy voor jonge vrouwen van 20 tot en met 30 jaar die een brede kijk hebben op de modewereld en alles wat daarom heen beweegt. Celebrity is hun lifestyle bible, die vol staat met mode en beauty how-to info en over nieuws en trends rechtstreeks van de catwalk. En dan vertaald naar een goed aspiratie- en inspiratieniveau: alles is bereikbaar en haalbaar.

Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met ruim 80 publiekstijdschriften (inclusief bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 125 websites dé grootste multimediale uitgever in Nederland. In het jaar 2006 haalde Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen â Sanoma Magazines Netherlands â een omzet van 531 miljoen euro. In Hoofddorp werken 1150 medewerkers op zowel de redacties als de ondersteunende afdelingen. De dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen bv, ilse media en RCV Entertainment voegen nog eens een kleine 800 medewerkers aan het totale personeelsbestand toe.

Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in dertien landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen in Europa.

Voor meer informatie of een interview met de hoofdredacteur van Celebrity kunt u contact opnemen met (