Sanoma Uitgevers
Celebrity Seks-enquête: opvallende en pikante uitkomsten
Op de grote Seks-enquête in het glossy maandblad Celebrity hebben
lezeressen massaal gereageerd. Ruim 2000 reacties kwamen binnen. De
resultaten liegen er niet om. Vrouwen hebben een spannend,
fantasierijk seksleven en er wordt flink geëxperimenteerd tussen de
lakens (en daarbuiten).
In het septembernummer van Celebrity, dat vanaf donderdag 30 augustus
in de winkel ligt, worden alle resultaten gepubliceerd. Hieronder
volgen de meest opvallende, grappige en pikante uitkomsten. Ook
interessant voor mannen.
60% kijkt wel eens een pornofilm om in de stemming te komen
50% heeft een vibrator in huis
49% wil meer seks dan ze nu krijgt
44% slikt sperma door na orale seks
38% heeft de G-spot gevonden
32% is niet vies van een avondje met blinddoeken, handboeien en
ijsklontjes
32% betrekt de vibrator wel eens bij een vrijpartij
29% neemt een vrijpartij wel eens op met een digitale camera
26% heeft anale seks
13% heeft op dit moment een geheime affaire
13% heeft wel eens (solo)seks op de werkvloer gehad
12% heeft vrijwel dagelijks soloseks
9% ziet seks met de baas als plausibel middel om promotie te krijgen
2% legt de zweepjes en lederen lingerie klaar voor een wild avondje
Over rollenspellen, faken, strippen en trioâs
1 op de 5 stellen speelt wel eens een rollenspel om hun seksleven meer
kleur te geven. Favoriete rollen: het onschuldige buurmeisje en de
nachtzuster.
4 op de 10 vrouwen faket wel eens een orgasme.
4 op de 10 stript wel eens om haar vriend in de stemming te krijgen.
1 op de 10 heeft wel eens aan een trio deelgenomen. 2 op de 10 wil dit
ooit doen.
Top 3 seksfantasieën
Seks op een gekke plek Seks met een vrouw Seks met een bekendheid
Top 3 favoriete standjes
Vrouw onder, man boven Op zijn hondjes Standje 69
Over Celebrity
Celebrity (Fashion in Style) is de handbag styleglossy voor jonge
vrouwen van 20 tot en met 30 jaar die een brede kijk hebben op de
modewereld en alles wat daarom heen beweegt. Celebrity is hun
lifestyle bible, die vol staat met mode en beauty how-to info en over
nieuws en trends rechtstreeks van de catwalk. En dan vertaald naar een
goed aspiratie- en inspiratieniveau: alles is bereikbaar en haalbaar.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers B.V. is met ruim 80 publiekstijdschriften (inclusief
bijbehorende extensies en evenementen) en ruim 125 websites dé
grootste multimediale uitgever in Nederland. In het jaar 2006 haalde
Sanoma Uitgevers en haar deelnemingen â Sanoma Magazines Netherlands â
een omzet van 531 miljoen euro. In Hoofddorp werken 1150 medewerkers
op zowel de redacties als de ondersteunende afdelingen. De
dochterondernemingen Sanoma Men's Magazines, Jonge Gezinnen bv, ilse
media en RCV Entertainment voegen nog eens een kleine 800 medewerkers
aan het totale personeelsbestand toe.
Sanoma Uitgevers maakt sinds 2001 deel uit van Sanoma Magazines, de
internationale tijdschriftendivisie van het Finse mediaconcern
SanomaWSOY. Sanoma Magazines is met meer dan 300 tijdschriften in
dertien landen een van de grootste publiekstijdschriftenuitgeverijen
in Europa.
Voor meer informatie of een interview met de hoofdredacteur van
Celebrity kunt u contact opnemen met (