InBev

CORRECTION to 2Q07 results press release Cost of Sales paragraph, page 4

We have found a typing error in our 2Q07 press release in connection with the estimated increase in cost of sales per Hl. The cost of sales commentary should read as follows, and is already corrected in the press release which can be found on our website at www.inbev.com (...) Cost of Sales (CoS) ­ Consolidated CoS in 2Q07 was 1 537 million euro, an increase of 8.8% (or 120 million euro) yoy. However, CoS per Hl grew by 3.6% yoy. On a constant geographic basis, cost of sales per Hl would have increased by an estimated 5.0% (...)

Verdere vooruitgang inzake onze langetermijndoelstellingen

InBev (Euronext: INB), de leidinggevende brouwer wereldwijd, heeft vandaag de resultaten bekendgemaakt voor het tweede kwartaal van 2007 (2Q07): . Volumegroei: het verkoopvolume voor bieren kende jaar op jaar een interne groei van +4,6% in het tweede kwartaal van 2007. Terwijl in West-Europa en Noord-Amerika uitdagende marktomstandigheden overheersten, groeide het volume in alle andere Zones. . Opbrengstengroei groter dan volumegroei: de opbrengsten stegen intern met 7,6% in 2Q07, dankzij een combinatie van volumegroei en een stijging met 2,5% van de opbrengsten per hl, of met +4,1% indien geen rekening wordt gehouden met de impact van de verandering qua geografische mix. . Aanhoudend sterke grip op kosten en uitgaven: tijdens het tweede kwartaal van 2007 ondervond de kostprijs verkochte goederen (KVG) de impact van de prijsdruk voor sommige grondstoffen, wat leidde tot een stijging van de KVG per hl met 3,6% jaar op jaar. De bedrijfskosten daalden intern met 1,8% als gevolg van onze aanhoudende focus op het identificeren en reduceren van niet-verkoopgerelateerde uitgaven. . EBITDA-groei met dubbele cijfers en verdere margeverbetering: de genormaliseerde EBITDA groeide intern met 16,5%, wat resulteerde in een EBITDA-marge van 33,1% in 2Q07 tegenover 30,8% in 2Q06, hetzij een interne toename met 253 basispunten goed voor het zesde opeenvolgende kwartaal van margeverbetering. Belangrijk is dat alle Zones in 2Q07 een interne EBITDA-groei realiseerden en daarmee de aanhoudende doelstelling van InBev weerspiegelen om in al haar activiteiten evenwichtige groei te boeken. . Sterke stijging van het nettoresultaat: de genormaliseerde winst toe te kennen aan houders van InBev eigenvermogensinstrumenten is op absolute basis gestegen met 21% tot 477 miljoen euro. . Uitkering aan aandeelhouders: tijdens het tweede kwartaal heeft InBev voor 191 miljoen euro aan InBev-aandelen gekocht in het kader van een aandelenterugkoopplan van maximaal 300 miljoen euro dat ten einde liep in augustus 2007. InBev kondigt vandaag aan dat de Raad van Bestuur de aanvang van een nieuw aandelenterugkoopplan heeft goedgekeurd, voor een bedrag tot 300 miljoen euro, dat zal lopen tot oktober 2008.

De cijfers van InBev voor het tweede kwartaal van 2007 zijn gebaseerd op de niet-geauditeerde geconsolideerde financiële staten, opgesteld in overeenstemming met IFRS. Tenzij anders vermeld, zijn de cijfers gepresenteerd in miljoen euro. Teneinde het inzicht in de onderliggende prestaties van InBev te vergemakkelijken, steunen de groeianalyses, inclusief alle toelichtingen in dit persbericht en behoudens andersluidende vermelding, op interne groeicijfers. Met andere woorden, in de analyse van de cijfers wordt geen rekening gehouden met de impact van wijzigingen in de wisselkoersen op de omrekening van buitenlandse activiteiten, noch met scopes. Scopes vertegenwoordigen de impact van acquisities en desinvesteringen, de opstart of beëindiging van activiteiten, of de transfer van activiteiten tussen segmenten. Telkens wanneer de term 'genormaliseerd' in dit document wordt gebruikt, verwijst hij naar de prestatie-indicatoren (EBITDA, EBIT, winst, winst per aandeel) vóór eenmalige elementen. Eenmalige elementen zijn opbrengsten of kosten die zich niet regelmatig voordoen als onderdeel van de normale activiteiten van de onderneming. Ze worden afzonderlijk voorgesteld, aangezien ze belangrijk zijn voor een goed begrip van de onderliggende duurzame prestaties van de onderneming door hun omvang of hun aard. Genormaliseerde cijfers zijn aanvullende cijfers die het management gebruikt en mogen niet dienen ter vervanging van de cijfers bepaald in overeenstemming met IFRS als indicator van de prestatie van de onderneming. De optelling van cijfers in de tabellen en bijlagen kan soms leiden tot afrondingsverschillen. De winst per aandeel (EPS) is gebaseerd op een gewogen gemiddelde van 612 miljoen gewone uitstaande aandelen.

|COMMENTAAR VAN HET MANAGEMENT                                              |
Tijdens het tweede kwartaal kenden de EBITDA-marges opnieuw een verbetering dankzij een combinatie van een volumestijging met hogere opbrengsten per hl en kostencontrole. In Noord-Amerika verbeterden de marges in het tweede kwartaal, dankzij een nauwgezet kostenbeheer. Bovendien zijn we hard blijven werken om het volume en de opbrengsten te verbeteren, onder andere door de integratie van de Lakeport-merken in ons portfolio. Zowel Latijns-Amerika Noord als Latijns-Amerika Zuid realiseerden een stevige margegroei dankzij goede prestaties op het vlak van volume en opbrengsten en een aanhoudend goed kostenbeheer. In West-Europa ondergingen we de impact van een verwachte toename van de kostprijs van de verkochte goederen; toch groeiden de marges dankzij onze aanhoudende focus op de controle van de vaste kosten. In Centraal- en Oost-Europa waren er opnieuw sterke resultaten op vlak van volume en opbrengsten. Hoewel de gerapporteerde EBITDA-marge een daling vertoont, kan dit bijna geheel worden verklaard door wijzigingen in de doorrekening van groepskosten, die neutraal zijn op geconsolideerd niveau. Indien geen rekening zou worden gehouden met deze impact, zouden de marges zo goed als ongewijzigd zijn gebleven, jaar op jaar. In Azië was de margeverbetering voornamelijk het gevolg van hogere volumes bij een gunstige geografische mix en hogere opbrengsten per hl.

'Het tweede kwartaal toont verbetering doorheen onze onderneming, met een verbetering van de EBITDA-marge, volumegroei en EBITDA-groei. We kunnen echter nog beter. We verwachten meer van onze activiteiten in China en het VK, waar onze concurrenten beter hebben gepresteerd en wij dus beter moeten doen. Om in deze landen opnieuw op het goede spoor te geraken, moeten we de competenties van onze mensen, onze merkwaarde en onze uitvoering in de markt blijven versterken en aldus een duurzaam en rendabel platform ontwikkelen dat de groei van onze activiteiten ondersteunt", verklaarde Carlos Brito, Algemeen Directeur van InBev.

|VOLUMES TWEEDE KWARTAAL ZETTEN GROEIPROFIEL KRACHT BIJ                     |
Het totale geconsolideerde volume van InBev groeide in 2Q07 met +5,0% tegen 2Q06, met bier +4,6% en niet-bier +8,0%. West-Europa en Noord-Amerika registreerden een daling van de volumes, maar dit werd meer dan goedgemaakt door stijgingen in alle andere Zones.

In Noord-Amerika zijn de leveringen in 2Q07 gedaald met -2,6% tegenover dezelfde periode vorig jaar. In Canada daalden de volumes intern met -3,1%. De Lakeport-activiteit, die een behoorlijke groei kent, is in onze jaarrekeningen geconsolideerd als scope vanaf april, en vormt daarom geen onderdeel van onze interne resultaten op dit ogenblik. De integratie van Lakeport verloopt zoals gepland en we zien vandaag al de voordelen van het feit dat we met deze sterke merken op efficiëntere wijze de concurrentie kunnen aangaan in deze markt.

De leveringen van onze Europese importmerken in de VS aan Anheuser-Busch ("A-B") zijn er sterk op vooruitgegaan tijdens het tweede kwartaal. Er zijn substantiële vorderingen gemaakt in het oplossen van transitieproblemen met betrekking tot het leveren van onze producten en we concentreren ons op het ontwikkelen van een stevig platform om voordeel te halen uit onze aanwezigheid in het aantrekkelijke en sneller groeiende importsegment.

De volumes in Latijns-Amerika Noord zijn in 2Q07 jaar op jaar met +3,5% gestegen (bier +2,1%; niet-bier +7,1%). In Brazilië stegen de biervolumes met +3,3% in vergelijking met 2Q06, toen de industrie de gunstige invloed onderging van het WK voetbal. Het marktaandeel bedroeg 67,3% tegenover 68,8% één jaar geleden, maar vertoonde drie maanden na elkaar een opwaartse trend. De biervolumes daalden met -17,9% in de markten buiten Brazilië, vooral als gevolg van lagere volumes in Venezuela, in lijn met een industrie die het minder goed doet.

In Latijns-Amerika Zuid waren de volumes +10,1% hoger dan vorig jaar (bier +7,7%; niet-bier +13,4%), vooral onder invloed van Argentinië en Bolivia en de groei van onze luxemerken in alle markten.

In West-Europa daalden de volumes in het tweede kwartaal met -4,0%. In het VK was er een volumedaling met -10,7%, wat leidde tot een verlies van marktaandeel in een markt die het minder goed deed dan vorig jaar. De gerapporteerde volumes in Duitsland daalden met
-2,2%; ons merkbier groeide tijdens het kwartaal, wat resulteerde in een betere verkoopmix. Die groei woog echter niet op tegen een daling van andere producten zoals volumes geproduceerd in onderaanneming. De volumes van onze Belgische activiteiten stegen met +0,2% en we wonnen marktaandeel in de loop van het kwartaal. Met uitzondering van het VK, is ons marktaandeel stabiel gebleven of gestegen in onze belangrijkste markten in West-Europa.

In Centraal- en Oost-Europa stegen de volumes met +15,0% tegenover vorig jaar. Rusland kende een groei met +15,2%, met een stijging van ons marktaandeel in de segmenten van de core- en luxemerken, terwijl Oekraïne met +22,8% groeide. Onze Centraal-Europese volumes bleven solide groei vertonen in de hele regio en vooral in Roemenië en Servië.

In Azië stegen de volumes in het tweede kwartaal met +3,5%. China boekte een interne volumegroei van +3,2%. De Sedrin activiteit, die we één jaar geleden hebben verworven, blijft goed presteren en is sinds juni opgenomen in onze interne resultaten. Op pro forma-basis inclusief de volumes van Sedrin voor het volledige tweede kwartaal van 2006, zou de volumegroei in China +7,1% hebben bedragen, vergeleken met de gerapporteerde groei van +3,2% zoals hierboven vermeld. De volumes in Zuid-Korea stegen met +4,6% tegenover dezelfde periode vorig jaar.

|ONTWIKKELING VAN DE WERELDWIJDE MERKEN                                     |
De volumes van InBev's wereldwijde merken groeiden in het tweede kwartaal met +2,7% jaar op jaar, waarbij de volumegroei voor Brahma® en Beck's® gedeeltelijk werd tenietgedaan door de zwakke prestaties van Stella Artois® in het VK. Brahma® kende een volumegroei van +0,5% met gunstige resultaten in Brazilië en Oost-Europa. De volumes van Stella Artois® daalden in West-Europa (VK), maar stegen in Amerika en in Centraal- en Oost-Europa, wat resulteerde in een daling met -1,7% tegenover vorig jaar. De volumes van Beck's® stegen met +13,6% dankzij een goede groei in de meeste markten. De Leffe®-volumes stegen met +9,0%.

|RESULTATENREKENING - 2Q07                                                  |
Noot: De genormaliseerde EBIT en EBITDA is EBIT en EBITDA vóór eenmalige elementen. De impact van eenmalige elementen in 2Q07 bedroeg +29 miljoen euro op EBIT en +6 miljoen euro op EBITDA, tegenover +4 miljoen euro op EBIT en +21 miljoen euro op EBITDA in 2Q06. De eenmalige elementen voor 2Q06 omvatten een herkwalificatie om conform te zijn met de verwerking van een gelijkaardig element in 4Q06, zoals bekendgemaakt in de publicatie van de jaarresultaten 2006.

Opbrengsten - De geconsolideerde opbrengsten bedroegen 3 720 miljoen euro voor het tweede kwartaal, goed voor een interne stijging met 7,6% (of 255 miljoen euro) jaar op jaar. De onderneming heeft zichzelf tot doel gesteld om de opbrengsten sneller te laten groeien dan de volumes op duurzame basis en deze doelstelling heeft geleid tot de aanhoudende implementatie van programma's inzake opbrengstenbeheer, zoals het verbeteren van de verkoopmix en het doen groeien van de volumes via directe distributie. In alle Zones groeiden de opbrengsten sneller dan de volumes, wat resulteerde in hogere opbrengsten per hl.

De geconsolideerde opbrengsten per hl kenden een stijging met 2,5% jaar op jaar. Bij een constante geografische basis, d.i. exclusief de impact van de sterkere groei van landen met lagere opbrengsten per hl, zou de interne opbrengstengroei per hl 4,1% hebben bedragen.

Kostprijs verkochte goederen (KVG) - De geconsolideerde KVG bedroeg 1 537 miljoen euro in 2Q07, een toename met 8,8% (of 120 miljoen euro) jaar op jaar. De KVG per hl steeg echter met 3,6% jaar op jaar. Bij een constante geografische basis zou de kostprijs verkochte goederen per hl naar schatting gestegen zijn met 5.0%.

Bedrijfskosten - De bedrijfskosten - zijnde de distributiekosten, verkoop- en marketingkosten, administratieve uitgaven en andere bedrijfsopbrengsten/-kosten, bedroegen 1 218 miljoen euro in 2Q07, of een interne daling met 1,8% (of 21 miljoen euro) tegenover 2Q06.

Hogere verkoopvolumes, investeringen in directe distributie en enkele stijgingen in transportkosten resulteerden in hogere distributiekosten (+42 miljoen euro of 10,9%). Intern daalden de verkoop- en marketingkosten met 10 miljoen euro (1,7%), vooral als gevolg van een beperking van de commerciële uitgaven die geen impact hebben op de consument en, in mindere mate, van een ander uitgavenpatroon in vergelijking met vorig jaar. De administratieve uitgaven daalden intern met 13 miljoen euro (5,1%), wat bewijst dat we in de hele groep een sterke controle bewaren op de overheadkosten.

De andere bedrijfsopbrengsten/-kosten verbeterden in 2Q07 met +40 miljoen euro in vergelijking met 2Q06. Deze wijziging is voornamelijk het gevolg van de vrijval van enkele voorzieningen, het aanpassen van bonusvoorzieningen en de stijging van inkomsten uit royalty's van derden. EBITDA - De genormaliseerde EBITDA in 2Q07 steeg intern met 16,5% (+171 miljoen euro) tot 1 232 miljoen euro, met groei in alle Zones. . Noord-Amerika realiseerde een EBITDA van 166 miljoen euro (+7,3% / +12 miljoen euro), aangezien de Zone een beleid van strenge kostenbeheersing bleef toepassen. . In Latijns-Amerika Noord steeg de EBITDA tot 470 miljoen euro (+19,1% / +74 miljoen euro), dankzij goede volume- en opbrengstenprestaties en een strenge kostenbeheersing. . Latijns-Amerika Zuid realiseerde een EBITDA van 66 miljoen euro (+27,1% / +9 miljoen euro) onder invloed van hogere volumes en opbrengsten en een beperkte kostengroei. . In West-Europa bedroeg de EBITDA 241 miljoen euro (+2,2% / +5 miljoen euro) dankzij de aanhoudend sterke focus op de vaste kosten. De Zone onderging de impact van een hogere kostprijs verkochte goederen en andere bedrijfsopbrengsten, als gevolg van wijzigingen in de doorrekening van groepskosten, die neutraal zijn op geconsolideerd niveau. . De Zone Centraal- en Oost-Europa realiseerde een EBITDA van 158 miljoen euro (+11,0% / +16 miljoen euro), voornamelijk als gevolg van een sterke volume- en opbrengstengroei, rekening houdend met het feit dat de investeringen toenemen om de weg vrij te maken voor toekomstige groei. Bovendien had een wijziging in de doorrekening van groepskosten, waarvan de gevolgen voelbaar werden in het vierde kwartaal van 2006, een negatieve impact op de EBITDA van deze Zone in 2Q07. Dit bedrag wordt betaald aan holdingmaatschappijen en is neutraal op geconsolideerd niveau. Zonder rekening te houden met deze impact zouden de EBITDA-marges jaar op jaar stabiel zijn gebleven. . Azië realiseerde een EBITDA van 72 miljoen euro (+18,8% / +11 miljoen euro) als gevolg van opbrengstengroei en zo goed als geen toename van de kosten. . De EBITDA van holdingmaatschappijen en globale export bedroeg 61 miljoen euro (+45 miljoen euro) en de resultaten werden gunstig beïnvloed door wijzigingen in de doorrekening van groepskosten zoals hierboven reeds toegelicht. Als gevolg van deze prestaties van de verschillende Zones bedroeg de geconsolideerde EBITDA-marge 33,1% in 2Q07 tegenover 30,8% in 2Q06. Dit vertaalt zich in een marge-expansie met 227 basispunten, waarvan 253 basispunten intern. De negatieve impact van de wisselkoersen bedroeg 11 miljoen euro voor 2Q07 (positieve impact van 87 miljoen euro in 2Q06). Winst - De genormaliseerde winst toe te kennen aan houders van InBev eigenvermogensinstrumenten bedroeg 477 miljoen euro (genormaliseerde winst per aandeel 0,78 euro) in het tweede kwartaal van 2007, wat een absolute toename van 21% jaar op jaar betekent. De gerapporteerde winst voor het tweede kwartaal bedroeg 667 miljoen euro en omvatte het volgende:

. Netto financiële kosten: 160 miljoen euro - 60 miljoen meer dan in 2Q06. Deze stijging wordt vooral verklaard door hogere rentekosten als gevolg van de toename van InBev's gemiddelde netto schuldpositie en een hogere mix van rentedragende schulden in Braziliaanse real in vergelijking met de mix in 2Q06. . Belastingen: 166 miljoen euro met een effectieve aanslagvoet van 19,9% (tegenover 20,3% voor 2Q06). Op AmBev-niveau blijft de onderneming profiteren van de impact van de notionele interestaftrek en de aftrekbaarheid van goodwill als gevolg van de fusie tussen InBev Holding Brazil en AmBev in juli 2005, en ook van de acquisitie van Quinsa in augustus 2006. Voor het volledige jaar 2007 wordt de effectieve aanslagvoet geraamd tussen 20% en 22%. . Winst toerekenbaar aan minderheidsbelangen: 168 miljoen euro (166 miljoen euro in 2Q06).

|BALANS & KASSTROOM                                                         |
De netto financiële schuld van InBev is gestegen tot 6 227 miljoen euro in juni 2007, van 5 563 miljoen euro in december 2006. De toename van de netto schuld is voornamelijk het gevolg van de financiering van de acquisities van Lakeport en van Cintra (153 miljoen euro); aandelenterugkoopplannen van InBev en AmBev (respectievelijk 234 miljoen euro en 747 miljoen euro); betalingen van dividenden aan de aandeelhouders van InBev (432 miljoen euro); betalingen van dividenden aan de minderheidsaandeelhouders van AmBev (106 miljoen euro) en de impact van wijzigingen in de wisselkoersen (72 miljoen euro).

|VOORUITZICHTEN                                                             |
InBev heeft een aantrekkelijke aanwezigheid in groeimarkten wereldwijd en heeft voor zichzelf de volgende langetermijndoelstellingen bepaald: realiseren van een hogere interne volumegroei dan de sector, een opbrengstengroei die de volumegroei overtreft, de kosten lager houden dan de inflatie en voortdurend verzekeren dat alle middelen optimaal worden aangewend. De onderneming ziet nog steeds mogelijkheden voor verdere margeverbetering en waardecreatie.

Recente gebeurtenissen

Op 6 juli 2007 kondigde InBev een overeenkomst aan met Cofinimmo waarbij InBev Belgium 90% zal verkopen van Immobrew S.A./N.V., een dochteronderneming die de directe eigenaar is van 824 cafés en een aantal residentiële vastgoedentiteiten in België en de indirecte eigenaar van 245 cafés en een aantal residentiële vastgoedentiteiten in Nederland, voor een bedrag van 419 miljoen euro voor 90% op schuld- en cashvrije basis. Tegelijk zal InBev een huurovereenkomst sluiten met Immobrew en sommige van haar dochterondernemingen.

Op 29 augustus 2007, gebruik makend van de bevoegdheden verkregen op de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van 24 april 2007, heeft de Raad van Bestuur van InBev beslist dat het bedrijf een nieuw programma zal lanceren met het oog op het terugkopen van InBev-aandelen voor een bedrag tot 300 miljoen euro. Het nieuwe aandelenterugkoopplan zal lopen tot oktober 2008 en kan daarna worden hernieuwd. Het nieuwe programma volgt op de succesvolle beëindiging van het aandelenterugkoopplan voor een bedrag van 300 miljoen euro, dat werd aangekondigd op 1 februari 2007. Agenda tweede kwartaal 2007
30 augustus 2007

Conference call resultaten 2Q07 voor media
11.00 uur CET - voor alle details betreffende de inschrijving, zie www.InBev.com.

Conference call resultaten 2Q07 voor beleggers
14.00 uur CET / 13.00 uur BST / 08.00 uur EST - voor alle details betreffende de inschrijving, zie www.InBev.com.

Bijlagen
InBev website: http://www.inbev.com/media/3__2__0__pressreleases.cfm . Segmentinformatie tweede kwartaal 2007 (2Q07) . Halfjaarlijkse segmentinformatie 2007 (HY07) . Vergelijking tussen Braziliaanse GAAP en IFRS-cijfers voor Latijns-Amerika (HY07)

InBev heeft het genoegen aan te kondigen dat het halfjaarlijks financieel verslag 2007 vandaag beschikbaar is op www.InBev.com.

Over InBev

InBev is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext: INB) met hoofdzetel in Leuven, België. Het bedrijf, waarvan de oorsprong teruggaat tot 1366, is vandaag wereldwijd de leidinggevende brouwer. De strategie van InBev bestaat erin haar lokale platformen te versterken door belangrijke posities uit te bouwen in de belangrijkste biermarkten ter wereld. Dit wordt gerealiseerd door interne groei, maximale efficiëntie, gerichte externe groei en door de consument op de eerste plaats te zetten. InBev heeft een portfolio van meer dan 200 merken, waaronder Stella Artois®, Brahma®, Beck's®, Leffe® en Skol® - het derde beste verkopende bier wereldwijd. InBev stelt ongeveer 88 000 mensen te werk en heeft activiteiten in meer dan 30 landen in Amerika, Europa en Azië. In 2006 realiseerde InBev opbrengsten van 13,3 miljard euro. Bezoek voor meer informatie onze website www.InBev.com.

Contactpersonen
Marianne Amssoms Philip Ludwig
Vice President Global External Communications Vice President Investor Relations Tel: +32-16-27-67-11 Tel: +32-16-27-62-43
Fax: +32-16-50-67-11 Fax: +32-16-50-62-43
E-mail: marianne.amssoms@inbev.com E-mail: philip.ludwig@inbev.com

Dit Verslag bevat bepaalde toekomstgerichte verklaringen die de huidige vooruitzichten van het management van InBev weerspiegelen met betrekking tot, onder andere, InBev's strategische doelstellingen, bedrijfsverwachtingen, haar toekomstige financiële toestand, budgetten, geschatte productieniveaus, geschatte kosten en geschatte niveaus van inkomsten en winst. Deze verklaringen houden risico's en onzekerheden in. De mogelijkheid van InBev om deze doelstellingen te bereiken hangt af van vele factoren die buiten de controle van het management liggen. In sommige gevallen wordt gebruik gemaakt van bepaalde woorden zoals "geloven", "bedoelen", "verwachten", "veronderstellen", "plannen", "beogen", "zullen" en gelijkaardige uitdrukkingen om toekomstgerichte verklaringen te identificeren. Alle verklaringen, behalve deze over historische feiten, zijn toekomstgerichte verklaringen. U mag niet overmatig vertrouwen op deze toekomstgerichte verklaringen. Van nature houden toekomstgerichte verklaringen risico's en onzekerheden in, omdat zij onze huidige verwachtingen en veronderstellingen met betrekking tot toekomstige gebeurtenissen en omstandigheden weerspiegelen, die achteraf onjuist kunnen blijken. De daadwerkelijke resultaten kunnen om verscheidene redenen in belangrijke mate verschillen van deze vooropgesteld in de toekomstgerichte verklaringen. InBev kan u niet waarborgen dat de toekomstige resultaten, activiteitenniveaus, prestaties of verwezenlijkingen van InBev, aan de verwachtingen, weergegeven in de toekomstgerichte verklaringen zullen voldoen.


-----------------------
Brussel, 30 augustus 2007 -8/8 5/8


---- -- Bijlage 1 - Segmentinformatie 2Q07 (miljoen euro)
InBev wereldwijd 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 60 481 4 661 0 3 026 68 168 5,0% Opbrengsten 3 383 112 -30 255 3 720 7,6% Kostprijs verkochte goederen -1 376 -52 11 -120 -1 537 -8,8% Brutowinst 2 006 59 -19 135 2 183 6,8% Distributiekosten -392 -15 6 -42 -443 -10,9% Verkoop- en marketingkosten -581 -26 4 10 -592 1,7% Administratieve kosten -267 -8 2 13 -260 5,1% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 32 6 -1 40 77 106,3% Genormaliseerde EBIT 798 17 -8 157 964 19,8% Genormaliseerde EBITDA 1 043 28 -11 171 1 232 16,5% Genormaliseerde EBITDA marge 30,8% 33,1% 253 bp Noord-Amerika 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 4 070 -469 0 -89 3 512 -2,6% Opbrengsten 521 -56 -25 -4 436 -0,9% Kostprijs verkochte goederen -192 49 8 -2 -138 -1,8% Brutowinst 329 -8 -17 -7 298 -2,1% Distributiekosten -71 -8 3 2 -74 2,4% Verkoop- en marketingkosten -98 25 3 12 -58 16,5% Administratieve kosten -27 1 1 1 -24 3,3% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -3 1 0 4 2 181,5% Genormaliseerde EBIT 130 11 -10 12 144 8,7% Genormaliseerde EBITDA 153 12 -11 12 166 7,3% Genormaliseerde EBITDA marge 29,4% 38,0% 252 bp Latijns-Amerika Noord 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 21 122 221 0 732 22 075 3,5% Opbrengsten 954 6 9 103 1 072 10,8% Kostprijs verkochte goederen -331 -3 -1 -45 -381 -13,7% Brutowinst 623 3 7 58 692 9,3% Distributiekosten -119 -1 0 -12 -132 -9,8% Verkoop- en marketingkosten -122 -2 0 6 -118 5,2% Administratieve kosten -78 -2 1 6 -73 7,2% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 25 0 0 15 39 59,6% Genormaliseerde EBIT 329 -2 8 73 408 22,2% Genormaliseerde EBITDA 388 0 8 74 470 19,1% Genormaliseerde EBITDA marge 40,7% 43,8% 302 bp Latijns-Amerika Zuid 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 3 268 2 254 0 319 5 842 10,1% Opbrengsten 102 75 -6 24 195 24,2% Kostprijs verkochte goederen -49 -36 4 -11 -92 -23,2% Brutowinst 53 40 -3 13 102 25,1% Distributiekosten -7 -7 1 -5 -18 -69,2% Verkoop- en marketingkosten -17 -10 1 0 -26 1,0% Administratieve kosten -6 -4 0 0 -10 -8,4% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -2 -1 0 0 -3 -5,5% Genormaliseerde EBIT 21 17 -1 8 46 39,1% Genormaliseerde EBITDA 33 25 -2 9 66 27,1% Genormaliseerde EBITDA marge 32,7% 33,8% 72 bp West-Europa 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 11 012 -296 0 -426 10 291 -4,0% Opbrengsten 1 009 -17 5 -1 996 -0,1% Kostprijs verkochte goederen -437 7 -3 -13 -447 -3,1% Brutowinst 572 -10 2 -15 549 -2,6% Distributiekosten -111 3 0 0 -108 -0,2% Verkoop- en marketingkosten -193 -5 -1 -1 -200 -0,7% Administratieve kosten -64 0 0 5 -60 7,5% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -42 7 0 15 -20 43,8% Genormaliseerde EBIT 163 -6 0 3 160 2,2% Genormaliseerde EBITDA 243 -8 0 5 241 2,2% Genormaliseerde EBITDA marge 24,1% 24,2% 54 bp Centraal- en Oost-Europa 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 12 649 0 0 1 903 14 552 15,0% Opbrengsten 536 0 -7 118 646 22,0% Kostprijs verkochte goederen -233 0 3 -45 -275 -19,3% Brutowinst 302 0 -4 73 371 24,1% Distributiekosten -67 0 1 -14 -80 -20,9% Verkoop- en marketingkosten -89 0 1 -31 -119 -35,3% Administratieve kosten -33 0 0 -4 -37 -13,2% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -15 0 0 -15 -30 -94,6% Genormaliseerde EBIT 98 0 -2 9 105 8,9% Genormaliseerde EBITDA 144 0 -2 16 158 11,0% Genormaliseerde EBITDA marge 27,0% 24,4% -243 bp Azië 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 7 884 2 140 0 266 10 290 3,5% Opbrengsten 234 31 -10 13 269 5,7% Kostprijs verkochte goederen -117 -14 4 -5 -132 -5,0% Brutowinst 118 17 -5 7 137 6,5% Distributiekosten -17 0 1 -1 -18 -8,1% Verkoop- en marketingkosten -45 -11 2 -4 -58 -7,7% Administratieve kosten -13 -3 0 0 -15 1,9% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -4 0 0 5 1 109,0% Genormaliseerde EBIT 39 3 -2 8 47 20,9% Genormaliseerde EBITDA 59 5 -3 11 72 18,8% Genormaliseerde EBITDA marge 25,2% 26,7% 295 bp Holdingmaatschappijen en globale 2Q06 Scope Wisselkoers- Interne groei 2Q07 Interne groei export effect Volumes (duizend Hls) 475 810 0 321 1 606 24,9% Opbrengsten 27 72 5 3 107 2,7% Kostprijs verkochte goederen -17 -55 -4 3 -73 3,7% Brutowinst 10 17 1 5 34 20,1% Distributiekosten 0 -1 0 -12 -13 -1 142,3% Verkoop- en marketingkosten -17 -23 -2 28 -13 70,4% Administratieve kosten -46 0 0 7 -40 14,6% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 72 0 -1 16 88 22,2% Genormaliseerde EBIT 19 -6 -1 44 55 352,8% Genormaliseerde EBITDA 23 -6 -1 45 61 268,6%


---- -- Bijlage 2 - Segmentinformatie HY07 (miljoen euro)
InBev wereldwijd HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 110 582 10 055 0 6 565 127 202 6,0% Opbrengsten 6 176 237 -143 501 6 771 8,2% Kostprijs verkochte goederen -2 553 -104 51 -203 -2 810 -8,1% Brutowinst 3 623 132 -92 298 3 961 8,3% Distributiekosten -751 -21 22 -73 -824 -9,9% Verkoop- en marketingkosten -1 057 -43 18 -7 -1 089 -0,6% Administratieve kosten -512 -13 8 30 -487 5,9% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 64 5 -1 43 111 60,5% Genormaliseerde EBIT 1 367 60 -46 290 1 672 21,4% Genormaliseerde EBITDA 1 856 81 -57 314 2 194 17,1% Genormaliseerde EBITDA marge 30,0% 32,4% 245 bp Noord-Amerika HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 6 929 -928 0 -145 5 855 -2,5% Opbrengsten 889 -105 -59 -3 722 -0,5% Kostprijs verkochte goederen -343 88 19 3 -233 1,1% Brutowinst 546 -17 -40 -1 489 -0,1% Distributiekosten -138 -8 10 4 -132 2,6% Verkoop- en marketingkosten -179 54 9 2 -113 1,9% Administratieve kosten -59 5 4 5 -46 8,8% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -5 1 0 5 1 129,1% Genormaliseerde EBIT 165 35 -17 15 199 7,7% Genormaliseerde EBITDA 212 34 -20 12 239 5,0% Genormaliseerde EBITDA marge 23,9% 33,1% 147 bp Latijns-Amerika Noord HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 44 248 221 0 2 025 46 494 4,6% Opbrengsten 2 022 6 -50 231 2 209 11,4% Kostprijs verkochte goederen -692 -3 19 -87 -763 -12,6% Brutowinst 1 330 3 -31 143 1 446 10,8% Distributiekosten -246 -1 7 -20 -261 -8,3% Verkoop- en marketingkosten -217 -2 6 -11 -224 -4,9% Administratieve kosten -131 -2 3 12 -117 9,2% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 41 0 -1 17 57 41,9% Genormaliseerde EBIT 776 -2 -16 142 900 18,2% Genormaliseerde EBITDA 899 0 -19 140 1 020 15,6% Genormaliseerde EBITDA marge 44,4% 46,2% 169 bp Latijns-Amerika Zuid HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 7 895 5 466 0 828 14 189 10,8% Opbrengsten 255 181 -21 53 469 21,5% Kostprijs verkochte goederen -113 -79 10 -22 -204 -19,6% Brutowinst 142 102 -11 32 265 23,0% Distributiekosten -16 -15 2 -9 -38 -55,3% Verkoop- en marketingkosten -38 -24 3 -1 -60 -1,7% Administratieve kosten -12 -8 1 -1 -20 -7,4% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -3 -2 0 -1 -5 -30,5% Genormaliseerde EBIT 73 54 -5 21 142 30,0% Genormaliseerde EBITDA 98 70 -7 21 183 22,6% Genormaliseerde EBITDA marge 38,6% 39,0% 29 bp West-Europa HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 18 888 -512 0 -513 17 862 -2,8% Opbrengsten 1 746 -31 9 -6 1 718 -0,4% Kostprijs verkochte goederen -779 13 -6 -32 -804 -4,2% Brutowinst 967 -18 3 -39 914 -4,1% Distributiekosten -207 5 -1 -3 -205 -1,6% Verkoop- en marketingkosten -367 -3 -2 9 -363 2,4% Administratieve kosten -135 1 -1 8 -126 6,1% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -68 7 -1 21 -41 34,7% Genormaliseerde EBIT 191 -9 0 -4 178 -2,1% Genormaliseerde EBITDA 347 -12 1 3 339 0,9% Genormaliseerde EBITDA marge 19,9% 19,7% 24 bp Centraal- en Oost-Europa HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 19 829 0 0 3 530 23 359 17,8% Opbrengsten 829 0 -13 207 1 024 25,0% Kostprijs verkochte goederen -392 0 7 -74 -460 -19,0% Brutowinst 437 0 -6 133 564 30,4% Distributiekosten -112 0 2 -27 -137 -24,0% Verkoop- en marketingkosten -145 0 2 -56 -199 -38,5% Administratieve kosten -65 0 0 -3 -67 -3,9% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -26 0 1 -25 -50 -95,6% Genormaliseerde EBIT 89 0 -2 23 111 26,1% Genormaliseerde EBITDA 180 0 -3 36 213 20,0% Genormaliseerde EBITDA marge 21,7% 20,8% -87 bp Azië HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei effect Volumes (duizend Hls) 11 956 4 511 0 520 16 987 4,5% Opbrengsten 386 73 -18 33 474 9,1% Kostprijs verkochte goederen -203 -35 8 -7 -237 -3,9% Brutowinst 183 38 -10 26 237 14,5% Distributiekosten -31 -1 1 -2 -33 -5,8% Verkoop- en marketingkosten -83 -23 4 -3 -104 -3,8% Administratieve kosten -25 -6 1 0 -30 0,4% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten -4 -1 0 4 0 86,5% Genormaliseerde EBIT 40 7 -3 26 70 73,6% Genormaliseerde EBITDA 80 14 -5 31 120 42,4% Genormaliseerde EBITDA marge 20,7% 25,2% 576 bp Holdingmaatschappijen en globale HY06 Scope Wisselkoers- Interne groei HY07 Interne groei export effect Volumes (duizend Hls) 837 1 298 0 320 2 455 15,0% Opbrengsten 49 112 8 -14 155 -8,4% Kostprijs verkochte goederen -31 -88 -6 16 -109 13,5% Brutowinst 17 24 2 3 46 6,3% Distributiekosten 0 -2 0 -16 -18 -787,7% Verkoop- en marketingkosten -28 -45 -4 52 -24 72,0% Administratieve kosten -86 -3 0 9 -81 9,6% Overige bedrijfsopbrengsten/kosten 128 0 0 21 149 16,0% Genormaliseerde EBIT 32 -25 -3 68 72 1 065,4% Genormaliseerde EBITDA 39 -25 -3 70 82 488,3%


---- -- Reconciliatie tussen het bedrijfsresultaat van
de Zone Latijns-Amerika volgens Braziliaanse
boekhoudnormen en volgens IFRS (HY07)
Bedrijfsresultaat van de Zone Latijns-Amerika volgens Braziliaanse boekhoudnormen ("BR-Gaap") (Brazilië + HILA, zoals gepubliceerd in de HY07 Segmentinformatie in het Q2 persbericht van AmBev) In milljoen BRL .......................................................................................................................................... 2 706

In miljoen euro ....................................................................................................................................... 986

Reclassificaties

- Winstdeelname (bonus plan) gepresenteerd in het bedrijfsresultaat in IFRS, niet in BR Gaap ..................... (5)
- Overige bedrijfsopbrengsten/kosten, gepresenteerd in het bedrijfsresultaat in IFRS, niet in BR Gaap .......... (40) 941 Aanpassingen

- Afschrijvingen op goodwill in BR Gaap, niet in IFRS............................................................................... 104
- Andere correcties inzake afschrijvingen (reële waarden, InBev %, immateriële activa, ...)......................... 3
- Over te dragen kosten (opstartkosten gekapitaliseerd in BR Gaap, in kosten genomen in IFRS).................. (5)
- Tegemoetkomingen inzake indirecte belastingen (in eigen vermogen in BR Gaap, in resultaten in IFRS)..... 2
- Pensioenkosten en kosten m.b.t. op aandelen gebaseerde betalingen (IFRS 2 en IAS 19).......................... (3)
- Overige ........................................................................................................................................... -

Bedrijfsresultaat van de Zone Latijns-Amerika volgens IFRS (zoals gepubliceerd in de HY07 Segmentinformatie van Latijns-Amerika Noord en Latijns-Amerika Zuid in annex 2 van dit persbericht) .................................................................................................................................... 1 042


---- --