Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T


1 september 2007

Feestelijke heropening C&A Amersfoort

Het filiaal van C&A op het Sint Jorisplein in Amersfoort is vernieuwd. Om dat te vieren, wordt de winkel op donderdag 6 september feestelijk geopend. Met een speciaal C&A-spel, verloting van cadeaubonnen en een aantrekkelijke openingsaanbieding.

Wie niets wil missen van de feestelijkheden, zorgt ervoor op donderdag 6 september om 9.30 uur stipt bij C&A voor de deur te staan. De rode loper ligt dan al uit en er worden onder de aanwezigen zomaar loten uitgereikt, die kans geven op cadeaucheques ter waarde van 10 tot 150 euro. Daarna kunnen bezoekers tot 14.00 uur meedoen met een C&A-kaartspel. Ook hierbij zijn diverse waardecheques te winnen. Het feest gaat drie dagen door. Op vrijdag ontvangt een clown de (kleine) bezoekers met popcorn. En als klapper op de vuurpijl geeft C&A tot en met zaterdag 8 september elk 2e artikel voor de halve prijs weg.

Kleurrijk en modisch
Er is tien weken hard gewerkt om het Amersfoortse C&A-filiaal in haar nieuwe jasje te steken. In de tussentijd is de winkel gewoon open gebleven. Wat met name opvalt aan het nieuwe interieur is kleur. Vloeren en wanden zijn opgefrist, er zijn kleurblokken geplaatst waarop posters zijn opgehangen, er is een sfeervolle verlichting gekomen. 'Het is meer een ingrijpende restyling dan een verbouwing geweest', legt filiaalmanager Marco de Jager uit. 'De indeling is dezelfde gebleven, maar de winkel oogt nu kleurrijker, modischer. Dat sluit goed aan bij de nieuwe campagne die C&A enige tijd geleden landelijk heeft ingezet. We hebben hier in Amersfoort nu echt een filiaal om trots op te zijn.'

Dyanne Beekman en Jan Smit
In het nieuwe C&A-filiaal zal de najaarscollectie al voor een deel aanwezig zijn. Nieuw is de kledinglijn van tv-presentatrice Dyanne Beekman, bekend van het programma 'Looking Good'. 'Dit is een bijzonder mooie collectie, van goede kwaliteit met een enigszins classy uitstraling. Het zijn basisstukken, die eigenlijk iedere vrouw in de kast moet hebben hangen', aldus De Jager. Voor de kinderen en de oudere jeugd is er een uitgebreide keuze uit diverse merken, waaronder het bekende Palomino en Clockhouse. Binnenkort wordt er in samenwerking met Wehkamp een folder verspreid. 'En daarnaast is ook Jan Smit weer van de partij. Zijn kledinglijn voor heren, waaronder de razendpopulaire boxershorts, was het afgelopen seizoen niet aan te slepen. Waar Jan dit seizoen mee komt, is op dit moment nog niet bekend, maar de verwachtingen zijn hoog gespannen.' Meer informatie op www.c-en-a.nl