Ingezonden persbericht


Persbericht

Summer Release 2007 van Trinicom 5:

Module Outbound Calling maakt telemarketing campagnes mogelijk

Wilp, 6 september 2007 Trinicom, de marktleidende leverancier van klantinteractie software, komt met de Summer Release 2007 (versie 5.7) van zijn T5 software. De release bevat een nieuwe module, Outbound Calling, en vele andere verbeteringen. Dankzij de nieuwe module kunnen nu ook outbound telemarketing campagnes worden uitgevoerd.

De module Outbound Calling is geschikt om telefonische campagnes te creëren en uit te voeren. In slechts een paar stappen wordt een complete campagne ontwikkeld. Na het definiëren van de campagnedetails kan er een script worden ingesteld. Vervolgens worden de outbound agents geselecteerd en wordt er vanuit de klantgegevens in T5 of vanuit geïmporteerde gegevens een telefoonlijst samengesteld. Tenslotte kan er een kalender worden gecreëerd met daarop de planning van de calls. Het is mogelijk om meerdere campagnes tegelijkertijd uit te voeren, waarbij een afzonderlijke workflow eventuele missende gegevens kan aanvullen.

Verder is de module Brief, fax en baliecontact binnen T5 uitgebreid met de mogelijkheid om PDF-bestanden te creëren voor print of fax. De bestanden worden gegenereerd op basis van HTML-templates. Ook is het mogelijk om HTML-templates in te zetten voor de beantwoording van e-mail. De rapportage- en analyseomgeving binnen T5 is uitgebreid en opnieuw vormgegeven. De nieuwe analyseomgeving bevat gedetailleerde informatie die vanuit vier verschillende invalshoeken kan worden bekeken en een nieuw KPI Dashboard. De Summer Release is daarnaast uitgebreid met een chatbot en de bestaande chat-module is geoptimaliseerd, onder andere met de mogelijkheid om voorafgaand aan een chat-sessie via een formulier de nodige klantinformatie op te vragen. Tenslotte is de module eMailing toegevoegd voor het verzenden van service gerichte e-mail naar groepen klanten uit de T5 database.

Wilco Rietberg, CEO van Trinicom: Trinicom is continu bezig met de verdere ontwikkeling van onze software, zodat deze perfect blijft aansluiten op de behoeften en wensen van klanten. Dit resulteert elk halfjaar in een nieuwe release. De wereld van klantcontact is een wereld die continu verandert, maar T5 verandert mee. Onze klanten beschikken dus altijd over de juiste tools om uitdagingen aan te kunnen.

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5"). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Cendris, SNT, Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com