Ingezonden persbericht


In Sim opent eerste eigen servicepunten in Apeldoorn en Tilburg

Landelijk servicenetwerk voor zakelijke communicatie op maat altijd in de buurt

Almere, 6 september 2007 - In Sim, een uniek servicenetwerk voor complete zakelijke communicatieoplossingen op maat, heeft in Apeldoorn en Tilburg zijn eerste servicepunten geopend die volledig in eigen beheer zijn. Deze nieuwe locaties vormen een aanvulling op het bestaande netwerk van zelfstandige In Sim-partners. In de regio Apeldoorn en Tilburg profiteren ondernemers nu ook van een communicatieleverancier met ervaring en een compleet aanbod. In Sim levert de GSM-, GPRS-, UMTS-, SSL- en DSL-services van KPN en Galaxy Business Networks, en biedt zakelijke klanten daarmee oplossingen op maat, inclusief inbouw en onderhoud.

"Ondernemers willen het liefst dat hun leveranciers om de hoek zitten. Dat geldt zeker voor mobiele communicatie. Doordat er veel verschillende mogelijkheden en oplossingen zijn, willen ondernemers advies van een leverancier die ze kennen en die ook hun specifieke eisen en wensen kent. In Sim speelt in op die behoefte met regionale servicepunten dicht bij de klant en op goed bereikbare locaties, zoals industrieterreinen", zegt Job Kunst, Managing Director van de Galaxy Group, waarvan In Sim deel uitmaakt.

Alexander Lancee, manager van In Sim: "In Sim biedt communicatieoplossingen op maat via een 'single point of contact'. Van een abonnement voor mobiele telefonie en mobiele toegang tot het bedrijfsnetwerk tot en met een voertuigvolgsysteem. We gaan echter verder dan verkoop en installatie. Via een online managementplatform kunnen ondernemers hun eigen communicatiemiddelen 24 uur per dag beheren. Dit biedt klanten altijd inzicht in abonnementen en apparatuur, inclusief toestellen en carkits, maar ook in de kosten."

Naast een shop beschikken de servicepunten in Apeldoorn en Tilburg over een inbouwstation waar gekwalificeerde technici carkits, boordcomputers en voertuigvolgsystemen inbouwen. Zo nodig kan dit ook op locatie binnen Nederland gebeuren. Zelfs buiten kantooruren kunnen ondernemers bij In Sim terecht. Via de webshop op www.insim.nl zijn telefoontoestellen, carkits en andere accessoires te bestellen. Bovendien kunnen In Sim-klanten in geheel Nederland terecht voor service en ondersteuning.

Het concept van In Sim gaat uit van landelijke dekking, daarom wil de organisatie op korte termijn een netwerk van een veertigtal In Sim-vestigingen realiseren. Een deel daarvan zal in eigen beheer zijn. Voor andere locaties wordt nauw samengewerkt met gekwalificeerde partners.

###

In Sim
In Sim, onderdeel van de Galaxy Group, staat voor zakelijke communicatie op maat - mobiel en vast. Het samenwerkingsverband van specialisten in tele- en datacommunicatie leidt tot geïntegreerde communicatieoplossingen op maat voor grote en kleine organisaties. Het In Sim-aanbod is gebaseerd op het portfolio van KPN. In Sim biedt maximale transparantie met één maandelijkse factuur met een gedetailleerd overzicht van alle communicatiekosten. Bovendien beschikt In Sim over een landelijk dekkend netwerk van servicepunten.

Ingezonden persbericht