Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

IDTV ontwikkelt nieuwe campagne First Choice Cola

Amsterdam, 11 september 2007 - First Choice Cola, het succesvolle eigen merk van Superunie, zet sterk in op de jongerenmarkt. IDTV ontwikkelde een geïntegreerde campagne met het thema 'Find The Fridge'. Drie weken lang worden jongeren uitgedaagd om de First Choice Fridge op te sporen om vervolgens speciale prijzen te winnen. De campagne wordt verder ingevuld met o.a. commercials, banners, advertenties en activiteiten op en rondom de winkelvloer.

First Choice Cola is al jaren het A-merk onder de private labels en geniet grote bekendheid onder volwassenen. Superunie wil nu ook jongeren van 16 tot 25 aanspreken. IDTV ontwikkelde daartoe een geïntegreerde campagne waarin de grote rode First Choice Fridge de hoofdrol speelt. Drie weken lang staat de rode koelkast ergens in Nederland. Via de webcam op firstchoice.nl zijn de koelkast én presentator Jakob live te volgen. Wie als eerste raadt waar hij staat, wint één van de Find The Fridge prijzen.

De campagne wordt uitgerold via typische jongerenmedia: televisiecommercials op TMF en MTV, advertenties in Spits en Metro, boomerang kaarten plus banners in MSN Messenger. Tijdens de actieperiode staan speciale actieverpakkingen in alle bij Superunie B.A. aangesloten ketens, aangevuld met winkelvloercommunicatie. Ook worden promotieteams ingezet in de buurt van de First Choice Fridge. De campagne loopt van 17/9 t/m 5/10. Creatie: Huib Maaskant (copy), Sander Appel (art). Account Gijs de Bruijn, Saskia Steur. Verantwoordelijk bij de klant: Gaby Bemelen.

///

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht