Ingezonden persbericht


PERSINFORMATIE

Caviaar en Champagne bij Top Shops
Top Shops X-clusive Event groot succes

Amsterdam, 19 september 2007 - Het 5 sterren kasteelhotel Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort was begin september voor de tweede keer het toneel van het X-clusive Event van Top Shops. Bijna duizend bezoekers lieten zich in absolute luxe onderdompelen en genoten van het aanbod van producten en diensten.

Gedurende de dag konden de gasten allerlei presentaties bijwonen in de stijlzalen van het landhuis. De zon scheen volop en dus bezochten de bezoekers ook de prachtige oude Bugatti's die tussen andere klassiekers stonden opgesteld in de fraaie Engelse landschapstuin. Chefs van de diverse deelnemende Top Shops-restaurants en -hotels verwenden de gasten met hun culinaire hoogstandjes. Van een voortreffelijk gegrilde coquille tot een verleidelijke prosecco met verse frambozen. En nog veel meer daartussen.

Opbrengst veiling
Naast de verschillende presentaties organiseerde veilinghuis Christie's een veiling ten behoeve van Stichting Michelle. Het doel van deze stichting is het wereldwijd bevorderen en financieel steunen van wetenschappelijk onderzoek naar de genetische aandoening Tubereuze Sclerose Complex (TSC). Voor dit goede doel brachten diverse Top Shops bedrijven, geheel belangeloos, producten en diensten in. Zo maakte couturier Ronald Kolk speciaal voor deze gelegenheid twee unieke schetsen en stelde Landgoed Duin & Kruidberg een kerstarrangement ter beschikking.

Van een royaal ontvangst tot workshops over luxe
Vele, voornamelijk vrouwelijke, gasten maakten gebruik van de unieke gelegenheid om hun juwelen en sieraden ter plekke door een taxateur van Schaap en Citroen te laten taxeren. Maar naast taxatie werden bij de juwelier deze dag ook diverse schitterrende juwelen en horloges aangeschaft. En voor diegenen die het begrip luxe toch nog niet helemaal onder de knie hadden gaf Coco de Meyere, een enthousiast ontvangen, lezing over luxe.

Bij het vertrek van de gasten ontving Top Shops-directeur Daniëlle Dessart veel complimenten over de uitmuntende organisatie. Haar perfectie bleek ook uit de aangeboden valet parking. Met de constatering dat de X-clusive Events nu al een traditie vormen werden de auto's van alle gasten weer keurig voorgereden en vertrokken de gasten, na een heerlijk verblijf op het landgoed, huiswaarts.

Einde persinformatie. 19 september 2007

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met

Maussen Communications & Public Relations BV
Mariette Fehmers (mariette.fehmers@maussen.com)
Telefoon 020 - 66 181 35

Fotomateriaal van het evenement kunt u vanaf donderdag 17 september 12.30 uur bekijken en downloaden (hoge resolutie) via www.top-shops.nl/pers Indien u meer fotomateriaal nodig heeft kunt u uw selectie maken uit de volledige fotoreportage op de website onder X-clusive Event 2007. Voor het bestellen van extra foto's kunt uw keuze doorgeven aan Mariette Fehmers, zij zal u de hoge resolutie beelden vervolgens doen toekomen.


---- --