BedrijfsautoRAI

VAN Publieksprijs 2007: wat is de mooiste bestelauto van de BedrijfsautoRAI?

(9/26/2007)
Nederland kiest zijn favoriete bestelwagen tijdens The European Road Transport Show (TERTS), ook bekend als de BedrijfsautoRAI. VAN Business Magazine laat de bezoekers hun stem uitbrengen op de bedrijfswagen van hun keuze, waarna de winnende auto op vrijdagavond 2 november â de laatste avond van de beurs â feestelijk zal worden gehuldigd. Met deze verkiezing brengt de redactie van VAN Business Magazine de moderne bedrijfsauto extra onder de aandacht. Deelnemen aan de verkiezing is eenvoudig: beursbezoekers krijgen de nieuwste editie van VAN Business Magazine gratis uitgereikt, samen met een deelnameformulier. Op het formulier staat een route langs alle deelnemende autoâs. Het vakje bij de auto van de keuze aankruisen en het formulier weer inleveren volstaat om deel te nemen.

De exposanten van lichte bedrijfswagens zijn door de redactie gevraagd om één auto op hun stand te nomineren. Op de persdag, 25 oktober, zullen de definitieve deelnemers worden bekendgemaakt.

Abonnee-actie voor het goede doel
Iedere deelnemer die, behalve een stem op de mooiste bedrijfswagen, ook zijn of haar adresgegevens achterlaat, maakt kans op mooie prijzen. Voor slechts één euro kan iedereen bovendien een abonnement nemen op het fraaie, glossy bedrijfsautomagazine. Die euro schenkt de redactie aan het goede doel.

Verkiezing zet lichte bedrijfswagen extra in schijnwerpers Op TERTS is het niet alleen leuk om naar de enorme trucks te komen kijken, maar ook de lichte bedrijfswagens extra aandacht te geven. âModerne bedrijfswagens laten zich tegenwoordig rijden als luxe personenautoâsâ, aldus hoofdredacteur Jeroen Ekeler van VAN Business Magazine. âDe laadruimte blijft een laadruimte, maar alles daaromheen is de laatste jaren ingrijpend verbeterd. De motoren zijn tegelijkertijd milieuvriendelijker als krachtiger dan ooit, terwijl het comfort en de standaarduitrusting op een erg hoog niveau zijn gekomen. De bedrijfswagen anno nu mag echt gezien worden. Met onze VAN Publieksprijs 2007 sporen we de bezoekers aan om ze eens extra goed te gaan bekijken. En ons daarna te vertellen wat volgens hen de allermooiste is.â