FNV

27-9-2007 FNV start Power To campagne

FNV start vandaag een brede ledenwervingscampagne onder de titel `Power to the ....' Met steigerdoeken zoals op het hoofdkantoor bij station Sloterdijk in Amsterdam. Maar ook met radiopsots en een interactieve actiewebsite.

De campagne loopt van 27 september tot 10 december. Tien weken lang zal de FNV zich profileren als een bond die naast het broodnodige actievoeren veel meer doet voor haar leden. Onder het moto Power to the ... bieden alle aangesloten bonden werkend en niet-werkend Nederland een lidmaatschap aan voor zes maanden tegen 25 euro. Zes maanden om met elkaar kennis te maken. Zes maanden om te laten zien wat de FNV te bieden heeft

Power to the .... is een FNV-brede campagne. Uit onderzoek blijkt dat mensen wel bekend zijn met de FNV, maar meestal onbekend zijn met het feit dat de FNV uit meerdere specifieke bonden bestaat. Ze zijn ook onbekend met de andere activiteiten van de FNV zoals belastinghulp, loopbaanadvies en diverse financiële voordelen van het FNV-lidmaatschap. De campagne zal zich daarop richten.