ClubMessage opnieuw genomineerd als snelst groeiend technologiebedrijf


BREDA, 20070823 -- Mobiele technologieprovider ClubMessage is opnieuw genomineerd voor de Deloitte Technology Fast 50 Award, de jaarlijkse verkiezing van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven in Nederland. De winnaar wordt op 27 september 2007 bekend gemaakt.

Financiële dienstverlener Deloitte organiseert de Technology Fast 50 om snelgroeiende technologiebedrijven in Nederland de erkenning te geven die ze verdienen. Het Bredase bedrijf ClubMessage, in 1999 begonnen als sms-bedrijf voor de uitgaansbranche, heeft de afgelopen jaren een flinke omzetgroei weten te behalen met diverse innovatieve mobiele diensten voor het bedrijfsleven, waaronder zakelijke planningstools en complexe software-oplossingen.

"Met ruim 8 jaar ervaring op het gebied van onder andere sms, mms en streaming video, zijn wij er trots op dat ClubMessage ook dit jaar tot de Fast 50 behoort," vertelt Jeroen van Glabbeek, oprichter en algemeen directeur van ClubMessage. Van de bijna 100 deelnemers zijn op basis van strenge criteria de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven van Nederland geselecteerd. "Het niveau van de percentuele groei over de afgelopen 5 jaar ligt hoog dit jaar. Dit betekent dat ClubMessage zich in een sterk groeiende sector bevindt, waarbij zakelijke sms-toepassingen nog steeds in populariteit toenemen," aldus Van Glabbeek.

De winnaar van de 8e Deloitte Technology Fast 50 wordt op 27 september bekend gemaakt tijdens de Fast 50 Award Ceremony in Maarssen. ClubMessage maakte vorig jaar haar debuut op de ranglijst voor de Fast 50 Nederland en de Fast 500 EMEA.

Voor meer informatie over de Deloitte Fast 50, zie www.fast50.nl.

Over ClubMessage
Mobiele technologieprovider ClubMessage bereikt wekelijks honderdduizenden mensen per sms via haar eigen netwerk: twee van de drie grootste uitgeverijen van Nederland werken met ClubMessage, de helft van alle sms voting op televisie wordt mogelijk gemaakt door de technologie van ClubMessage, 90 procent van alle cafés en clubs die hun klanten via sms bereiken, doen dit via ClubMessage, en bijna de helft van de Nederlandse sms-bedrijven maakt gebruik van technologie van ClubMessage. Het bedrijf heeft ruim 1000 klanten en miljoenen gebruikers in meer dan 10 landen.

ClubMessage bestaat uit de werkmaatschappijen ClubMessage Benelux, CM Technology en CM Telecom. Meer informatie is te vinden op www.clubmessage.com





Ingezonden persbericht