IDG Nederland lanceert nieuw merk; ChannelWorld

28/09/2007 09:27



IDG Nederland



Haarlem, 28 september 2007 - Tijdens het business evenement ChannelWorld 2007 heeft Marcel Roozeboom, business unit manager bij IDG Nederland, gisteravond bekend gemaakt dat de merken ComputerPartner en RetailPartner (resp. opgezet in 1998 en 2006) verder zullen gaan onder een nieuwe naam: ChannelWorld.

ChannelWorld biedt een onafhankelijk en channel gericht platform. Een platform dat niet alleen content biedt maar ook interactie en nieuwe business mogelijkheden, voor en door de branche. ChannelWorld voorziet haar lezers van ict-channel informatie via een website, nieuwsbrieven, een mobile version, rss, diverse grote en kleinschalige events en natuurlijk een driewekelijks verschijnende printuitgave.

Marcel Roozeboom: "Met dit nieuwe zakelijke merk bedienen we onze doelgroep op een multimediale manier, waarbij interactie hoog in het vaandel staat. Deze formule biedt zowel redactioneel als commercieel interessante mogelijkheden, een goed voorbeeld hiervan is een-op-een communicatie met de doelgroep en lead generation." Het aanbieden van de content via diverse mediavormen maakt het voor onze doelgroep tevens mogelijk om de informatie op het gewenste tijdstip, op de gewenste plaats te 'consumeren'.





http://www.channelworld.nl


Noot voor de redactie:


Noot voor de redacties (