Volition vanaf 1 oktober op nieuwe locatie


Meer ruimte voor creatieve concepten

WIJK BIJ DUURSTEDE, 20070925 -- Volition reclamestudio, voorheen bekend onder de naam Volition Webdesign, zet haar creatieve dienstverlening per 1 oktober 2007 voort vanuit Wijk bij Duurstede. "Kantoor aan huis biedt een aantal voordelen", aldus directeur/eigenaar Sander Breddels. "We zijn nu nog flexibeler in onze dienstverlening".

Op 1 mei 2001 startte Volition in de glasstad Leerdam. In het begin stond vooral het ontwerpen van websites centraal. Al snel groeide de vraag naar complementaire diensten, zoals: brochures, geboortekaartjes, drukwerk, huisstijlen, etc. Creativiteit staat bij Volition altijd centraal. Inmiddels is het bureau binnen de reclamewereld uitgegroeid tot een serieuze speler voor het midden- en kleinbedrijf.

"Verhuizen zal nooit een hobby van me worden", grieft Sander. "In mei 2006 hadden we ons pand in Buren in gebruik genomen. Hier ging een fikse opknapbeurt aan vooraf. Recentelijk is dit pand van eigenaar veranderd, waardoor we genoodzaakt waren om naar iets anders uit te kijken. In Wijk bij Duurstede hebben we voldoende ruimte voor expansie en zijn we bovendien goed bereikbaar.

"Dat je met vallen en opstaan groot wordt, geldt zeker voor een ondernemer", stelt Sander. "Het is wel vervelend dat je regelmatig wordt teruggeworpen, zeker als je bruist van de energie. De verhuizing is gelukkig vlekkeloos verlopen. Onze klanten hebben er weinig tot niets van gemerkt".

Het is voor ieder reclamestudio belangrijk om continu met haar tijd mee te gaan. De ontwikkelingen in de digitale wereld staan niet stil. Ontwerp- en programmeeropdrachten kosten veel tijd en geld. Klanten kunnen extra motivatie vaak wel waarderen, maar zij willen vooral rendement van hun investering. Een creatief samenspel tussen tekst en ontwerp vormt hierbij meestal het uitgangspunt. Communicatie is niet eenvoudig. U doet het er zeker niet 'even' bij.

Ondanks alle veranderingen, blijft de doelstelling van Volition het komende jaar hetzelfde. Websites moeten grafisch en technisch goed in elkaar zitten. Daarnaast zijn een breed dienstenpakket en goede service belangrijk voor langdurige relaties.